Dupa ce s-au plimbat cateva ore se duc la hotel obosiți.
Karol:Noapte buna
Rugge:Atat?
Karol:Ce altceva?
Rugge:Poate un sarut?
Karol:Noapte bunaKarol se duce la ea in camera dar toata noaptea vorbeste cu Ruggero pe WhatsApp.
Dimineata.
Ruggero:Buna dimineata cea mai frumoasa femeie din lume.
Karol:Buna dimineata și ție Rugge.
Rugge:Ne asteapta masina sa mergem la aeroport. Eu ma intorc in italia si stau toata saptamana pana incepem filmarile.
Karol:Super.....
Rugge:Ramai cu mine.
Karol:Ma duc la mama. Plec in Romania. Si dupa o sa plecam cateva zile la munte.
Rugge:Veniti toti in Italia.
Karol:O sa mai vedem.
Rugge:Macar tu in ultimile 2 zile. Oricum parintii mei nu au nimic cu tine. Le-am explicat...
Karol:Ca o sa ai un copil?
Rugge:Hai sa mergem.In Buenos Aires.
Candelaria se vede cu Lio la cafea
Cande:Buna
Lio:Mi-a fost dor de tine----si se saruta--- ce face printisorul meu? Sau printesa?
Cande:Creste. Dar... Ruggero nu crede ca e al lui.
Lio:Trebuie doar sa-l recunoasca la nastere. Dupa il dai in judecata ca sa iti plateasca pensia alimentara. Doar e Ruggero Pasquarelli si are bani de îi întorci cu lopata.
Cande:Sa voi face.Valu si Mike se plimbau pe strazile din Buenos Aires trecand pe langa cafeneaua unde erau cei doi.
Valu:Tu vezi ce vad si eu?
Mike:Ala nu e Lio? Si ce face cu Candelaria?
Valu:Asta inseamna ca il inseala pe Ruggero.
Mike:Ca Ruggero pe ea nu o inseaala.
...
Valu:E diferit. Ea e constienta ca Ruggero nu o mai iubeste.
Mike:Ar trebui sa-i spunem?
Valu:Nu stiu. Nu mai bine nu.
Mike:Hai ca mama ne asteapta la masa.UN CAPITOL SCURT CE-I DREPT DAR MACAR ATI INTELES CE E CU ACEL COPIL
CITEȘTI
Soy luna in concert //#Ruggarol// (#SoyLunaAwards2017)
Fiksi PenggemarVa recomand sa cititi urmatoarele capitole pentru ca vor fi interesante si actiune. cupluri infidelitate si alte lucruri.(TERMINAT)