Valu venise la Karol acasa.
Valu:Uite ce am adus? Inchetata ta preferata. LaStrada cu Fructe de padure si am si cu pepene galben.
Am adus si un film. Si dupa putem iesi la shopping.
Karol:Si Mike?
Valu:Nu suntem lipiti unul de altul. Are nu stiu ce treaba cu Jorge.
Karol:Poti ramane la mine in seara asta.Valu o lua in brate.
Valu:Nu pot sa cred in ce stare estiAtunci ii veni si mesajul de la Ruggero
Karol:Poftim tot eu sa inteleg situatia cand tot el imi da mesaje.
Valu:Răpune la mesaj.Ruggero primeste mesajul
《MI AMOR👸
Tot eu sa înțeleg tu esti cel care da mesaje incontinuare. Eu am înțelesfoarte bine care mi-a fost rolul. Dar ce regret cel mai mult este ca eu chiar te iubesc si chiar m-am indragostit de tine. Acum voi incerca sa sterg totul. Si sa ma gandesc la tine ca la un AMIC. Atat.》Ruggero cand văzu mesajul se intrista si mai mult. El chiar o iubeste pe Karol dar este fortat de imprejurari sa renunte la ea.
Karol se uita cu Valu la fim si mancau înghețata.
Karol primeste mesaj.《CRETUL MEU❤
Te iubesc! 》Karol:Poftim Valu.....
Valu citeste mesajul.
Valu:Karol ceva nu e ok.... nu e el... Asta nu e Ruggero pe care l-am cunoscut noi.
Karol:Ziceai ceva de shopping?
Valu:Da.
Karol:Pai atunci ma schimb si mergemSunt gata mergem?
Fetele pleaca spre mall. Ca sa ajunga la mall care era de aproape de asa lui Karol trebuiau sa treaca prin parc. Parcul unde era Ruggero.
Karol:Valu... nu putem ocoli?
Valu:Nu.... Hei Ruggero.
Rugge:Buna Valu
Karol:Buna.
Rugge:Buna. Esti superba. A.....a.....adica.
Valu:Noi mergem in Mall. Vrei sa ne insotesti?
Karol:sunt sigura ca iubita lui s-ar supara..
Rugge:Daca Karol nu vrea si o deranjează prezenta mea nu vin---spune vizibil suparat. Trist----
Karol:Desigur ca poti veni.
Ruggero:Te pot imbratisa?
Karol il ia in brate. Amandoi simteau ceva greu de imaginat.Ia mall:
Valu:Poza?
Rugge:Sigur
Karol:Okvalentinazenere
Valentinazenere:❤
❤234.082
🗨456Dupa ce Valu posteaza poza lui Ruggero ii suna telefonul.
●Rugge:Da.
Cande:Unde spuneai ca esti? Sa iei aer?
Rugge:Iti cautam tie ceva.
Cande:Vai amor. Ce frumos din partea ta dar Karol ce cauta cu tine?
Rugge:Era cu Valu si se plimbau. Hai ca vorbim acasa.pa●Rugge:Eu trebuie sa plec.
Valu:pai ne mai vedem.
Rugge o imbratiseaja pe Valu si o pupa pe obraj. O imbratiseaza pe Karol si o saruta. Sarutul a fost plin de pasiune.
Rugge:Scuze din obișnuință-si pleaca-Karol:Valu m-a sarutat.
Valu:Ieeeei. Am vazut. Ce dulce.Felele pleaca inapoi spre casa.
Ruggero ajunge acasa
Rugge:Pentru tine.Cande:E superba o ador.---il saruta dar el nu reacționează
Rugge:Ma bucur ca-ti place. Ma duc sa fac un dus.
Dupa ce iese din dus. Cande era imbracata foarte provocator
Rugge nici nu observa.
Se duce si se baga in pat.Cande in gandul ei:Asta e orb?
Cande se duce si ea in pat si il mangaie il ia in brate dar Ruggero o respinge.
Rugge:Nu ma simt ok. ---se ridica isi ia perna si se duce in living sa doarma acolo-
Cande rămâne singura in camera.
Cande:De ce nu ma mai iubește deloc?
Rugge ii da mesaj lui Karol
Karol primeste mesajul
《CRETUL MEU❤
Nu pot sta departe de tine. Oricat as incerca tu faci parte din mine. Vreau sa ne vedem undeva fara ca cineva sa stie. Vreau sa vorbesc cu tine despre situatia asta de tot rahatul. Te iubesc mult noapte buna.》Il citeste fara sa ii spuna lui Valu de mesaj.
Ruggero primeste mesaj
《MI AMOR👸
Nu pot sunt foarte ocupata. Poate alta data sau niciodată. M am saturat să-ți bati joc de mine. Noapte buna》Ruggero cit mesajul isi baga telefonul si incearca sa doarma. O lacrima ii curge pe obraz.
In gândul lui:Ce viata e asta...
VA URMA.....
CITEȘTI
Soy luna in concert //#Ruggarol// (#SoyLunaAwards2017)
Fiksi PenggemarVa recomand sa cititi urmatoarele capitole pentru ca vor fi interesante si actiune. cupluri infidelitate si alte lucruri.(TERMINAT)