Dar dupa ce s-a intors cu jumatate de fata la mine zambindu-mi nu a mai fost nicio indoiala, era chiar Frederico! Am ramas masca...de ce el?Off, nici nu stiti cat de mult mă enerva, ma sacaia atât de tare omul ăsta . Nu ştiu de ce , dar cred că niciodată nu l-am suportat. Este prea, prea...curios ! Deci mă scoate din sărite doar prin simplul fapt ca-i stiu existenta.Chiar mă enervasem la culme!! Pe lângă fapul că dorea să mai implice un agent in misiunea mea, l-a ales tocmai pe Frederico , deşi ştia foarte bine că nu-l suport nici cat negru sub unghie!
-Vad ca ai ramas socata...esti oke?spune el intorcandu-se catre mine.
-C-c-ce cauti tu in casa mea!?!? spun nervoasa cat pe ce sa izbucnesc .
-Pai...credeam ca te-a anuntat Antoniu , eu sunt...
-Nici sa nu spui! Eu si cu tine...in aceasi misiune?Prefer sa mor in chinuri...nici macar nu ai idee cat de grea este misiunea si cati agenti au murit dupa ce au acceptat...multi nici nu au apucat sa o inceapa.Tu nu il stii pe Andrew si cat de periculos poate fi! tip eu.
El nu mi-a mai spus nimic.A ramas incremenit, cu ochii mari, uimit de puterea mea.Vizibil speriat de mine, ma urmarea cum cautam un numar de telefon si cum am asteptat sa-mi raspunda persoana pe care am apelato.
-Ce crezi ai rezolvat?La dracu, Antoniu . Este misiunea mea! Chiar atat de mult iti doresti un alt agent mort , din cauza lui Andrew?
- Selena , trebuie sa ai grijă de tine! Nu te putem pierde şi pe tine. Va trebuii să spui că este fratele tău si ca are nevoie de un loc de munca. Îl infiltrezi şi pe el printre angajaţii lui Andrew .
-Hai fi serios Antoniu! Nu sunt de ieri, de azi in spionaj, nici tu de asemenea, asa ca ce-ar fi sa-l scoti din casa mea mai repede pe ...asta? spun uitandu-ma degustata la Frederico.Daca ai de gand sa mai implici pe altcineca in misiunea mea eu... ies!
-Cred ca gumesti, nu? Ce vrei sa spui cu asta?Vei renunta din nou la caz!? spune el mirat dar si foarte nervos in acelasi timp.
-Nu!...Eu nu il vreau pe impiedicatul asta langa mine, m-am descurtat foarte bine si fara el. Voi renunta de tot, voi renuta la aceasta viata! spun cu lacrimi in ochi.
-Bine atunci!!! ridicand tonul. Voi trimite o masina pentru a-ti ridica insigna si armele, de asemenea si bagajele! Tatal tau a spus ca ne va lasa sa-i folosim casa pentru cazuri, asa ca tu te vei renintoarce in casa in care stateai cu mama ta! Si...
Nu l-am mai lasat sa termine ca am luat telefonul si l-am izbit de perete incat s-a facut praf.Am tras un tipat zravan ca sa ma eliberez. Cum a putut sa-mi faca una ca asta?Sa dea misiunea mea altuia??Dupa cate sacrifici si peste cate probleme am trecut ca sa ajung aici...?
I-am aruncat insingna si arma lui Frederico in brate, mi-am luat geamantanul , mi-am pris jacheta de mijloc si am plecat. Nu aveam chef sa vad fata unui alt angajat care cu siguranta ca ma va intreba ce s-a intamplat si de ce am luat aceasta decizie.
Inainte de a merge acasa am dat pe la un super market si mi-am cumparat multa cicolata,jeleuri si chips-uri. Dupa am trecut pe la magazinul de la are imi cumparam eu de obicei filmele la care nu mai apucam sa ma uit din cauza programului.Viata mea avea sa se schimbe radical.
Ajung acasa iar pe masa gasesc un bilet de la mama:"Scumpa mea,in seara asta voi fi plecata. Jason m-a invitat in oras, asa ca dupa s-ar putea sa dorm la el. Cu drag mama!". Jason era iubitul mamei mele...ce? trebuie sa isi refaca si ea viata!
Am dat drumul filmului, mi-am luat o patura si m-am intins pe canapea mancand ciocolata. Se facuse deja destul de tarziu, dar cineva bate la usa.
-Da, fix de vizite neasteptate aveam eu chef la ora asta! -murmur nervoasa printre dinti.
Deschid usa lenesa si...surpriza...
-Ai venit sa-mi faci in ciuda?Ce faci tu aici mai, mascariciule!?
-Nu! Si..buna seara si tie!
-Mda...foarte bună -pe dracu- . Totuşi ce cauti aici ?
-Draguta ca-ntotdeauna!Ai de gand sa ma lasi sa intru sau trebuie sa ingenunchez in fata "Mariei Tale"? facand o plecaciune sarcastic.
-Haha...stiam ca esti josnic dar nici chiar asa! spun amuzata dandu-ma din usa.
-Cred ca acestea iti apartin...-imi intinde insigna si arma-...
-Dar...
-Ai spus ca nu ai vrei ca alti agenti sa moara din cauta lui Andrew... dar tu ce faci acum? Ii dai sansa lui Antoniu de a alege pe altcineva...-spune asta in timp ce-mi ia geamantanul si se indreapta catre usa.Hai, ai primit si un pachet...
L-am urmat tacuta. Ma gandeam de la cine puteam primi un pachet la ora aceasta...El încă vorbea ca de obicei, dar eu eram deja prea afundata în gândurile mele. Până acum, eu... nu m-am gândit cum o să ma simt când îl vor închide pe Andrew . Chiar imi va fi...foarte greu...poate prea greu! Tot ce veam de facut era sa nu arat vreodata asta!
Eu mai aveam unele sentimente pentru el ,eu... tot timpul am avut , încă din prima clipă . Nu pot spune că-l iubesc , doar că are un loc destul de important in gândul meu . Are ceva.. special. Incepură sa ma cuprinda unele îndoieli . Dar nu , eu trebuia să raman cel mai bun agent! Nu pot renunţa chiar acum . Nu pot să trec de partea unui...criminal! Criminalul care mi-a omorat tatal!
Pe tot parcursul drumului Frederico a fost tacut, nu a spus nimic ceea ce era destul de ciudat. Imi mai arunca cate-o privire scurta, doar atat. Era atat de serios incat nu stiam la ce sa ma astept cand ajung acasa. Incpusem sa imi fac griji... dar sa speram ca totul va fi in regula.Sau poate..este suparat ca a fost nevoit sa vina dupa mine...orice este posibil la el!
Cand am ajuns eu am coborat din masina prima dupa care el cu bagajul meu in mana.El a urcat sus mormaind ceva, dar nu se intelegea...el mereu a avut o limba a lui pe care de multe ori am impresia ca nici el nu o intelege. Eu am mers in bucatarie pentru a-mi pune ceva de mancare.Mi-am aranjat tot pentru masa...dar cand sa ma asez observ o cutie gigantica pe hol cu numele meu scris pe ea. O deschid si raman cu gura cascata. Era si un bilet acolo, cum il vad il prind si fix cand voiam sa-l citesc il aud pe Frederico coborand scarile. Inchid repede cutia si bag biletul in buzunar.
Imediat ce a plecat am scos biletul si am inceput sa citesc murmuind din cand in cand cate-un cuvant:"Buna frumoaoso, nu mi-am putut trece numele pe cutie, deoarece nu am vrut sa-ti stric surpriza.Sunt....."
Bunaaaa! Stiu ...acest capitol poate ca nu este asa cum va asteptati...dar...doar de atat am fost in stare sa spunem asa. Azi mi-a fost extrem de rau , a venit si salvarea, blah, blah...Sper sa nu va suparati ca nu este atatde mare si de intrganta dar am postat acum, deoarece nu staim cand voi mai reusi...Sper sa ma fac bine mai repede pentru a ma putea concentra mai mult ! <3 Kisses:*