Lanet Olasi YGS

12 2 1
                                    

YGS ye 2 gün kaldi. Çalismaktan beynim burnumdan çikacakmis gibi hissediyorum! Sanirim biraz ara vermeye ihtiyacim var. Yatak odama dogru ilerledim normalde babamin kutuphanesinde calisirdim. Ustumu giyip disari cikmayi planliyordum. Hemen ustume en rahat ama cool olan kot pantalonumu giyindim ustume de o pantolonumu tamamlayan kisa v yaka t-short ümü giyindim. T - shortumu tamamlayan bordo rujumu sürdüm. Dogrusunu soylemek gerekirse cok hos gorunuyordum.  Arkadasim Nehir ide alarak en yakindaki cafe ye gittik. Nehir de ben de ayni yastaydik ve ikimizde YGS ' ye girecektik. Cok calisiyorduk ve ikimiz de cok stresliydik. Biz kazanamazsak sadece biz degil ailemiz de üzülecekti.Ikimiz de nescafe siparis ettik ve konusmaya basladik.
-Çalismalar nasi gidiyo kanka!?
-Iyi aslinda, ama beynimi bunaltan sorular var kafamda. Dedim.
-Ne gibi?
-Mesela YGS de düsük not alirsam, annem ve babam ne der? Aileme cok mahçup olurum.
- Niye ki?
-Annem ve babam in benim uzerimde cok emegi var. Özel dersler, özel okullar vesayrle gibi cok sey var.
Konusmam bittikten sonra nescafe lerimiz geldi ve yavas yavas onun keyfini cikararak ictim ve Nehirle vedalasip eve gittim. Odama çiktim ve telefonumu elime alip mesajlarima baktim. Uc tane mesaj gelmisti ve hepsi de beyza dan di.
Beyzacik:kanka nasilsin?😘
Beyzacik:Kanka ordamisin?
Beyzacik:heeeeyyyy!!
Feyza:Iyiyim kanka sen nasilsin?
Beyzacik:Sonunda cevap verdin . Ben de iyiyim ne yapiyon?
Feyza:hiiiçç . Az önce Nehirle bi cafe deydim 10dk once döndüm . Sen neyapiyon kanka?
Beyzacik:YGS ye calisiyodum da siz beni niye cagirmadiniz? Öyle olsun kanka!! Alacagim olsun!!!!
Feyza:Bi dahakine soz seni de cagiricam. Hadi kahfeni de ben ismarlarim!
Beyzacik:Tmm hadi bb canisi.
Feyza:Sanada!
Icimden "Bu YGS gûnü nasil gelip geçecek " diye geciriyorudum. Sonra basimi yumusak yastigima koyup uyudum.Sabah çok güzel bi kokuyla uyandim.bu gunki kahvalti her zamankinden daha guzeldi . Bunun nedeni de teyzemler in gelecek olmasiydi. Ben de çok sevindim. Çünkü Ìlaydayla gezinebilir dik. Teyzemler gelince hemen kahfaltimizi yapip Ilaydayla disari ciktik ve deliler gibi alisveris yaptik. Eve gelince cok yorgun oldugumdan hemen yattim ve yarin ki sinavi dusunurken uyuya kalmisim.sabah her zamanki gibi elimi yuzumu yikayip sofraya oturdum. Yemekten sonra disimi fircalayip jeanimi ve açik mani t- short umu giydim ve pembe rujumu giyip çantami alip sitres içinde okula gidip sinav zamanini bekledim. Zaman gelince ilk sayfayi acip basladim ve sinav sonuna kadar cok kolay geçti ve rahatça sinavdan ciktim.Sinav çok kolay oldugundan iyi not almayi bekliyorum...

Hayata Yeni Bir BaslangiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin