Aceasta nu va fi chiar o carte oarecare, ci va fi o modalitate de a enumera lucruruile bizare, imaginile subliminale și împreună le vom comenta și le vom vâna ca niște ulii.
O fac pentru a va conștientiza, pentru a va deschide larg ochii ca să va lovească realitatea în moalele capului și pentru a putea să vă puneți întrebările reale despre lumea înconjurătoare. Mulți ați auzit doar despre ele, alții nu au aflat nimic și unii sunt fani înfocați ale teoriilor conspiraționale.
----------------------------------------------------------------------------------------
Vedeți imaginea pe care am pus-o la media? Este ultima secvența din ultimul episod al primului sezon din Curaj, câinele cel fricos, în care Curaj este surprins manevrând trupurile fără viață ale stăpânilor săi, părând că-și continuă viața ca de obicei în mică lor cocioabă din pustiul oraș Nicăieri. Lăsând partea de amuzament și de aparență comică, acea secvență arată că Muriel și Eustache Traistă au murit în această zi, în care Curaj nu a mai putut să-i salveze ca de obicei.
Dar ce este atunci cu celelalte sezoane pline de monștrii și aventură ce urmează după acesta?
Dacă nu va-ți dat seamă de răspuns va explic eu bucuroasă: Curaj, distrus de moartea stăpânilor săi, a înebunit și și își va imagina toate acele evenimente, crezând în subconștient că aceștia sunt încă în viață.
Ca să continuăm cu ciudățeniile din Curaj, câinele cel fricos, pot să vă spun și că în episodul cu luptele greco-române parcă, apare mare și clar imaginea unei armate demonice, care poate fi comparată cu aceea a celor din Antichrist. Și să nu mai spunem de episodul cutremurător în care lesbianismul (o fată vulpe vrea să rămână alături de o fată iepure la sfârșitul unuia dintre episoadele desenului animat) este arătat pe față, lucru care mi-a marcat ușor copilăria pentru că mi-am dat seamă de acest lucru chiar și la aceea vârstă fragedă.
Știu. Sunt lucruri destul de șocante care vă va schimbă puțin imaginea avuta până acum despre acest desen aparent normal și doar înfricoșător.
Vă aștept comentariile și promit că următoarele subiecte le voi dezbate mai pe larg.
CITEȘTI
Illuminatii |mesaje subliminale, sex și oclultism|√
Non-Fiction↣ teorii ale conspirației ↣mesaje subliminale ↣ o societate secretă cu intenții dubioase duse la extrem ↣ desene animate bolnave (Nu știu dacă se vor mai face cărți cu aceeași temă după mine, dar această a fost prima) Ⓒ 2014 Dark_werewol...