Disney Channel- mesaje subliminale, sex și ocultism

16.4K 670 174
                                    

 Încep această dezbatere, dacă o pot numi așa, cu ideea că Disney Channel a devenit una din marile puteri mondiale ale lumii și a fost aproape de la început o companie illuminati. Nu știu dacă a-ți observat vreodată, dar "D"-ul, punctul de la "i" și și "y"-ul sunt făcute astfel încât să arate exact precum "6". Deci în numele marii companii apare "666", cunoscut de noi toți că numărul necuratului.

De-a lungul anilor, Disney ne-a introdus în mod psihologic sexul și ocultul. Poate în capitolul următor o să va dau o lista cu toate desenele și companiile masonice la care puteți vedea semne evidente illuminati pentru un creier care știe la ce să se uite și cum să privească lucrurile.

Acum voi vorbii pe bază a două materiale, și anume videoclipul din dotare și un articol cu câteva chestii scandaloase, aflat în link extern.  Vă recomand să citiți mai întâi ce am scris aici, apoi să aruncați o privire la videoclip și la link-ul din dotare.

Această mare companie de desene animate pentru copii și tineri ne-au plasat în subconștient ideea de sex sau porno, lucruri din ce în ce mai evidente cu trecerea anilor și dezvoltarea tehnologiei. Producătorii au fost de multe ori dați în judecată din aceste cauze, dar scuza lor a fost mereu că nu am avut intenția să... 

M-am interesat și există chiar o tehnică specială de desenare în care începi de la o imagine pornografica (o pereche de sâni, un penis, etc) și ajungi la un desen simpatic pentru copii. Nici nu se vede trecerea exactă de la una, la cealaltă. Deci "sex-ul" e peste tot. 

Acum să va enumăr lucrurile neinregula din frumoasele desene ale copilăriei noastre efemere:

1. imagini cu penisuri- În primul rând, posterul de la "Mică sirenă" are pe turnul principal un model care, dacă te uiți cum trebuie, seamănă exact cu un penis. Modul cum Mickey o ține Minnie și modul cum e amplasată această, facă să pâră că dragul nostru șoricel ține altceva în mână. Într-un alt poster Disney, forma părului lui Rapunzel are același contur nedorit cu organul reprezentativ masculin. Un alt lucru puțin mai subtil de data aceasta este o imagine din Toy Story 3: Ken o duce pe Barbie la garderoba lui și acolo se vede de la o poștă că unul din costumele lui zici că are un penis pictat -fiți atenți la filmuleț că-l veți vedea-. Și acum să-l luăm și pe adorabilul Peter Pan la arest, deoarece, în imaginea în care el dansează cu umbră lui, se vede clar ca bună ziua că despicăturile  bluzei sunt groasă, dar în umbră se subțiază pervers de mult. Cred că tot în Mica sirenă saun alt film care se termină cu căsătoria, unul din preoți are penisul sculat în timp ce încheie frumoasa ceremonie.

2. imagini cu sâni- Parcă în filmul Zambezia, unul dintre personaje zboară pe lângă un lanț de munți care seamănă izbitor cu o pereche de sâni. Într-o imagine clasică cu Mickey, acesta apare într-o pereche de sâni cu sfârcuri-stele. În filmul Mașini , într-una din imaginile consacrate cu frumoasa animație, toate automobilele sunt adunate pe un câmp, iar în stânga lor sunt 2 movile de pământ cu petice de iarbă chiar în vârful lor- care știți bine cu ce seamănă-. Într-un timp, Pocahontas a stat lângă o cascadă care forma un bust gol de femeie. Nici nu trebuie să te concentrezi mult să îi vezi.

De asemenea, prințesele și prinții noștrii Disney nu ne învață lucrurile cele mai sănătoase pentru viața noastră și pentru sănătatea mentală. Cum ar fi că este în regulă să fugim de acasă și să ne schimbăm total corpul și personalitatea pentru marea noastră iubire, că este ok să ne lăsăm atmolestate în timp ce dormim, că, dacă suntem frumoase, lumea va încerca să ne omoare, că neascultarea de părinți nu e ceva greșit dacă e pentru dragoste, că propria libertate nu mai înseamnă nimic dacă e făcută de cel iubit. Că băieții pot fi doar șarmanți, populari și drăguți și toate fetele le vor cădea la picioare. De asemenea, ne arată că, dacă abuzam de o femeie pentru a ne iubi, este făcaut doar în numele dragostei adevărate.Stupid!

Asta e lumea în care trăim, o lume rece, în care desenele ne învață despre cele mai întunecate lucruri și ne induce starea de violentă și pofte sexuale. Dar asta nu înseamnă că trebuie să va ascundeți sub o pătură de frică, cu speranța că subconștientul vostru va fi cruțat, lucru imposibil de altfel. Ceea ce vreau de la voi este să va deschideți ochii și să vă dați seamă că lumea asta doar inocentă nu este.

Abia aștept să văd mesajele voastre și sper că a fost destul de șocant și interesant acest capitol. 

Illuminatii |mesaje subliminale, sex și oclultism|√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum