Simbolul

11.1K 526 101
                                    

În primul rând, doresc să vă mulțumesc vouă, celor care citiți cartea. Acest lucru înseamnă că mai există oameni cărora le pesă de acest subiect și sunt destul de încântată că am ridicat controverse și semne de întrebare.

Acum, înainte de a continuă să vorbesc despre mesajele subliminale din versurile muzicale și din gesturile artiștilor din lumea întreagă, vreau să va împărtășesc informații despre originea, vechimea și semnificația simbolurilor specifice: ochi și/sau piramidă cu o coroană deasupra. Este numai o teorie însă, căci adevăratul motiv nu va fi niciodată dezvăluit. Sunt mai multe, dar această teorie este preferata mea.

Acest simbol își are rădăcina adânc îngropată în bibli, și anume scris de Zachariah: Fie ca sabia să-i lovească mână și ochiul drept! Fie ca mână să i se putrezească complet, ochiul sau drept complet orbit. (12:4- în caz că vreți să verificați în Biblie).

Elevii cred că acest citat se referă la antichrist (pentru neștiutori, asta se traduce cu împotrivă lui Iisus), lucru pe care se bazează și iluminismul. De ce cu coroană? Pentru că se crede că va venii un om care va avea simbolic doar un ochi și care va fii iubit și adorat de umanitate, aceștia crezând că va face lucruri bune și mărețe pentru planetă, deși va fi evident că luptă împotriva Domnului. Mulți vor fi păcăliți de farmecul sau aparte.

Știți ce este cel mai trist? Faptul că Dumnezeu ne-a avertizat, dar noi n-am văzut și n-am ascultat cu atenție. Când cineva vrea să ne spună adevărul, râdem și ne batem joc, de aceea putem fi numiți cu ușurință proști sau încuiați.

Și în timp ce noi ne ignorăm și nu ne ascultăm Creatorul, ei își caută dumnezeul și îi așteaptă venirea, marcând-o cu acele simboluri ce pot fi găsite oriunde: coperți, afișe, filme, bijuterii (pentru ultima, fiți atenți la Pirații din Caraibe, pe bijuteriile din codițele lui Jack Sparrow), etc.

Fiecare dintre noi l-am văzut, dar nu am știut că Ei îl caută neîncetat prin lume pentru a schimbă lumea pe care o cunoaștem.

Și, în timp ce își caută neîncetat "ochiul", ar fi mai bine să ne deschidem noi ochii și să ne uităm spre lumea reală. Nu va mai închideți mințile pentru că ceva pare absurd și nu puteți să vi-l explicați. Nu uitați că nu există coincidențe. Fiecare lucru se întâmplă cu un anumit motiv.

P.S. Am văzut că mulți dintre voi spun că illuminatii sunt sataniști. Asta e o confuzie făcută de mulți și care este normală pentru că, la câte fac, îți poți imagina deja oameni îmbrăcați în negru, cu toporul în mână, care fac dansuri ritualice pentru nenea cu coarnele. Dar pot să va spun sigur că, dacă unul din ei ar trece pe lângă voi pe stradă, nici nu a-ți bănui. Nu sunt sataniști pentru că un satanist este aceea persoană care nu se bazează decât pe propriile forțe și care nu vrea să creadă în nimic și nimeni (cel puțin luându-mă după sataniștii pe care i-am cunoscut). Acest capitol arată că ei se închină pentru un alt zeu, o altă creatură ce îl va sfida pe Tatăl și va vrea să ia frâiele Universului (asta luându-ne după această teorie creepy).

Sper că va plăcut, aștept păreri. În capitolul următor va spun și despre cântăreți și mesajele ce ni le întroduc în subconștient prin imagini, versuri și gesturi.

Illuminatii |mesaje subliminale, sex și oclultism|√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum