Darul Nemuririi

143 16 2
                                    

A fost odata ca niciodata, inainte chiar ca Pamantul sa fie creeat, 2 spirite pure care de cand s-au vazut pentru prima oara au simtit o atractie stranie una fata de celalalta. A fost ceea ce azi se numeste "dragoste la prima vedere". Si aceste spirite s-au adorat atat de mult incat si-au dorit sa aiba timp vejnic sa se iubeasca. Asa ca s-au dus impreuna in fata zeilor pentru a le cere ceea ce nimeni nu a avut curaj sa le ceara: darul nemuririi.

Zeii au fost socati de aceasta cerere! Atat de socati si atat de luati pe nepregstite incat au avut nevoie de aproape un secol in lumea noastra de gandit. Insa observand cat de mult se iubesc cei 2, au decis sa le propuna un lucru: nici unul nu va putea muri in lumea oamenilor. Nu va putea fi omorat de nimeni si nimic. Insa ei se pot ucide unul pe altul. Si celalalt e singurul lucru care il va putea omori.
Cei 2 s-au privit in ochi si au aceptat.

Niciodata nu s-ar fi putut rani unul pe altul!



Cei 2, vazandu-se pe pamant, in forma umana s-au analizat si in acelasi timp au exclamat;

"Ai ochi de safir!"

"Ai ochi de ambra!", au fost primele lor cuvinte.

Insa unii zei, in ingamfarea lor si nedreptatirea facuta, au furat unul dintre darurile nemuririi, considerand ca numai zeii au dreptul sa traiasca vesnic. Afland de acestea, cele 2 spirite, acum oameni, s-au privit cu tristete si cel cu ochi de ambra a declarat: "Daca este doar unul, nu il vom lua! Decat o infinitate traita in singuratate, mai bine o viata de om traita in caldura si iubire!" Insa cel cu ochi de safir, fara sa stea mult pe ganduri, a cerut unicul dar numai pentru el, rupand promisiunea facuta celuilalt, lasandu-l sa planga singur din cauza tradarii, pana a murit in final...

Nici macar o viata de om nu a rezistat, dar apoi o eternitate...

Zeii afland de cele intamplate si-au promis sa nu mai dea darul nemuririi nimanui vreodata. Sufletele sunt prea egoiste. Cel cu ochii de safir a fost o greseala. Insa alti zei, carora li s-a facut mila de cel cu ochii de ambra, au luat inapoi celalalt dar al nemuririi, pe care i l-au inapoiat. Cel cu ochii de ambra a reaparut din nou pe pamant insa nu ca om, ci ca creatura taratoare, veninoasa si periculoasa. Creatura acea avea un singur scop si gand: razbunare.

Te Voi Cauta...Where stories live. Discover now