Prolog

88 10 1
                                    

Este decembrie, luna în care avea să se întâmple majoritatea schimbărilor din viața unor persoane. A sosit și timpul când în universtităţile din Coreea se adună stagiari, de prin toate colţurile lumii. Unul dintre ei este Arya, acea persoană căruia viața îi oferă diferite întorsături nebănuite ei în cele mai neașteptate momente.Baștina fetei este Suedia dar alesese să fie stagiar la universitatea de arte din Coreea, deoarece doar aici se simte ca și acasă, probabil motivul fiind simplul fapt că tatăl ei e de naționalitate coreeană.

Deja e data de 13 decembrie.Fata crezuse că înscrierea la universitatea dată va fi cu mult mai ușoară dar nu scăpase de formulare și diferite acte banale după părerea ei.Din fericire le trimisese încă din septembrie deci scăpase de un lucru în plus.Azi doar trebuia să plece să mai verifice alte mici nuanțe.Pornise încrezută spre universitate cu toate că încă nu știa bine locurile.
Nici nu bănuia în ce oraș minunat trăiește. Era unul de o frumusețe rară. Plin de parcuri, buticuri cu cele mai stranii și interesante chestii, lacuri,târguri.Arya se simțea în al noulea cer.Știa deja unde avea să compună următoarele piese ,locul fiind parcul ce tocmai îl vazuse.Adoră liniștea deoarece doar ea o ajută în alegerea corectă a notelor muzicale.De mică urăște locurile publice precum cluburile, petrecerile și barurile.

Mergând începuse să se gândească la micul drăcușor pe care îl are mereu alături-prietena ei Dallas sau cum îi spune ea Dall-Dall.Arya și Dallas sunt de nedespărțit de mici. Pot spune că sunt surori.
Atunci când Dall a aflat de plecarea Aryei în Coreea, nu a fost prea încântată. Din copilărie își plănuise viitorul iar plecarea Aryei nu facea parte din plan.Doreau să învețe împreună,să lucreze ambele într-o firmă prestigioasă, în general-să fie mereu una lângă cealaltă.
Dall decise să plece cu Arya în Coreea pentru a face studiile împreună.Ea alesese să fie stagiar în domeniul teatrului pentru a pleca mai târziu în Berlin. Nu prea s-au înțeles la punctul ăsta dar până la sfârșit Arya îi acceptase ideea.

Ora 16:00
Arya, aproape că ajunse la universitate.Afară deja se înserase.
Avea căștile în urechi însă cu volumul muzicii pe minim de accea auzise niște hohote din urma ei și voci masculine.Nu a întors capul.Nu dorea să vadă fețele unor bădărani.

-Vai,vai,ce buna e...!

-Byun,fii mai decent te rog eu.

Desigur ca Arya auzea toate astea.Mărise pasul pentru a scăpa de ei, cine știe ce gânduri nereligioase aveau.

Peste vreo 15 minute,a intrat in cladirea universitații mulțumind toți îngerii păzitori pentru faptul că scăpase de nebunii ceea.Se ridică în cabinetul directoarei apoi bătu în ușă.

-Intră te rog! Tu trebuie sa fii Kim Soo Arya.Ia loc!

-Buna seara, da eu sunt dar se poate pur si simplu Arya.Nu prea-mi plac oficializarile.

-Te înțeleg.Deci ce te aduce pe aici?Stagiatura se începe abia după data de 25 decembrie.

-Doresc să clarific unele nuanțe cum ar fi unde sunt cabinetele,la ce ora se vor incepe orele și altele.Totul este nou pentru mine și vreau să fiu pregătită.

-Aaa,ca un fel de instructaj?Stai calmă draguțo,deja am avut grijă și de asta.Te vei apropia pe data de 24 decembrie în fața universitații.Acolo te va aștepta Byun Baekhyun.El va fi responsabil de tine.Orice nu ai face trebuie să îl întrebi pe el mai întâi.

Aryei i se păru puțin cunoscut numele dat și anume apelativul Byun doar că nu-și dădea seama de unde.Trecu 10 secunde iar beculețul imaginar de deasupra capului se aprinse- "Poftim!Cred că nu cumva e unul din tâmpiții ăia!"

Jocul umanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt