25 decembrie
După o noapte plină de emoţii și lacrimi vărsate din cauza doramelor vizualizate,cele două nebunatice nu erau gata să iasă din paturile calde.Pernele erau prea moi pentru a fi lăsate iar călăritul unicornilor era cel mai frumos vis posibil. Însă totuși Dallas renunță la țara cailor înaripați și se trezise pentru ai face ceva plăcut Aryei
Ora 05:30
Blonda se trezi din pat și își încălță ciupicii moi asemenea blănii unei oițe.Se duse în baie unde își făcu rutina de dimineață apoi a plecat în bucătarie pentru a-i pregăti Aryei fursecuri cu scorțișoară. Știe că ucenicului ei îi sunt pe plac de copil. Odată când Dallas era mica, a luat fără permisiune portofelul tatălui ei ca să-i cumpere fursecuri Aryei.Atunci primise o pedeapsă timp de o lună dar era bucuroasă știind că a reușit să o facă pe cea mai bună prietenă a ei să zâmbească.Sincer vorbind, nu prea se descurcă la capitolul bucătărie,dar dacă vrea să-i facă pe plac cuiva, nici nu încape de îndoială că se va descurca.
–Frate, am impresia că asta e singura universitate din Coreea unde în loc de a sărbători Crăciunul, oamenii se duc să înveţe!Spuse Dallas un pic dezamăgită.
A trecut o oră jumate. Bruneta se trezi amețită din cauza mirosului triumfător ce se plimba prin toată casa.
-Dall-Dall! Arya o strigă pe prietena ei, însă găsi pe măsuța din salon un bilețel în care se spunea că aceasta sa dus să alerge puțin pentru a da jos caloriile de aseară.
–Jesus Christ...Nu cred! Mi-a făcut fursecuri cu scorțișoară! exclamă Arya
Cu atâta bucurie se îndrepta spre tava cu bunătăți ce îi făcea cu ochiul, dar când a gustat, credea că nu mai scapă de gustul josnic ce i-a atacat gura.
-Sareeee! Pe bune Dallas?
Sărmana Dallas. De obosită ce era a confundat zahărul cu sarea,și pentru biscuiții daţi zahărul e necesar în cantități gigantice.
Nu a trecut mult timp și Sensei apăru în tocul ușii reglânduși respirația.-Deci...Ce spui de biscuiții mei? întrebă Dallas în timp ce luă un gât din sticla cu apă
-Dall....Mulțumesc enorm. Au fost atât de buni nici nu îţi poți închipui. Apropo nu vrei unul? Nu cred că ai reușit să ciugulește ceva!
-Ok. Doar o gură. Totuși nu degeaba alerg în fiecare dimineață, spuse ironic blonda
-Deci... Cum ţi se par?
-Vaaai! Uite cât e ora... Doar nu vrei să întârziem din prima zi la universitate, și apoi, sunt sigură că mori de curiozitate să vezi ce se va întâmpla între tine și cum îl mai cheamă pe tipul ăla, încearca să schimbe tema Dall când realizase că biscuiții erau al naibii de sărați
Arya nici nu apucase să spună ceva, că prietena ei nebună o împinse prin tot apartamentul până la camera ei pentru a se schimba."Sigur e nebună",gândi Arya de parcă era o noutate pentru ea.
Ambele trase peste ele uniformele școlare și își făcu un makeup ușor.Dall avuse grijă pentru a pune în genți niște mere pentru mai multe vitamine.
Peste aproape 20 de minute, fetele se aflau la staţia de autobuz.Urcase în transport ocupând două locuri unul lângă altul.Arya nu putea de cât să-și facă scenarii horror în căpșorul ei. Habar nu avea de ce reacţie va avea Byun.Chiar dacă îl cunoaște doar de o zi,băiatul ăsta poate convinge de faptul că nu-i nevoie să te apropii de el sau măcar să te uiți la el.
Pe când fata stătea cu frica în sân, micul drăcușor de lângă ea, spera cât mai repede să ajungă la universitate și să urmărească drama ce se va desfășura între cei doi. De fapt ea doar caută posibilitatea ca Byun să-i reproșeze cu ceva celei mai bune prietene, iar ea să acţioneze și anume îndreptându-l spre Abis cu argumentele ei ascuțite și poate chiar și o strângere prietenoasă de gât.Avea chef să-i bată fundul acestui nesimțit.
DU LIEST GERADE
Jocul uman
FanfictionPrin Universitatea de Arte din Seoul, cei șapte, așa numiţi "prinţi",au legile lor. Fac ravagii când vor, înjosesc pe cine doresc și multe alte prostii.Se zvonește că atunci când sunt plictisiți au "JOCUL"lor cu scopuri care nici sfântului Dumnezeu...