24.12, ora 12:00
Mica brunetă era în fața universității așezată pe scaunul de lângă ea.Din cauza nervilor ce erau întinși la maxim, Arya începu a da cu piciorul în zăpada de pe bordură.Stătea de jumătate de oră și îl aștepta pe așa numitul Byun Baekhyun.Înghețase complet și doar furia ce clocotea în ea o încălzea din-năuntru.Spera doar o chestie- ca el să nu fie unul din băieții ăia de data trecută care se legaseră de ea, dar nu avea cum să știe deoarece nu le văzuse fața și sunt mai mulți de Byun în întreaga Coree."Doamna Directoare e o persoană cumsecade deci nu mi-ar trimite un răzvrătit" își spuse ea mai mult pentru sine.
"Pe unde o fi?" gândi Arya, încercând să-și stăpânească calmul.Poate este ea o ființă micuță dar cu atâția draci încât nu ar încăpea în întregul Iad.Nu ar fi politicos să-i facă băiatului de la prima întâlnire o vânătaie.
Când tocmai își pregătise pumnul, din colțul universității apăru o siluetă masculină ce se mișca agale cu privirea în pământ.Zici că și melcii s-ar mișca mai rapid.
"Sigur e el"gândi ea.Viteza cu care mergea acesta o făcu pe Arya să strângă și mai tare pumn dar totuși trebuia să fie calmă, dorea să facă o impresie bună.Acum el ajunse față în față cu ea.
–Tu ești Kim Soo?
–Spunemi Arya!
–Ugh, păi ești tu aia sau nu?
–Da sunt
Cearcănele băiatului și mirosul lui îi dădu de înțeles că avea o mahmureală grozavă.
-Deci.... Mergem? îndrăzni să spună Arya
-Stai să-mi iau o cafea mai întâi, mai am puțin și capul o să-mi explodeze!
-Te-ai uitat la oră?Deja e târziu. Am încalcat cu mult programul!
-Taci! Vocea ta mă irită!
Arya începuse a se simți ca un tren ce scotea fum pe nas doar că fumul erau nervii ei.Trebuia să se liniștească.Trase adânc aerul rece în piept pentru a se calma puțin și răspunse drăguț
–Bine!
Aceștea plecase spre buticul cu cafea unde Baekhyun își luă un dublu Americano.Avea o durere grozavă de cap după petrecerea de aseară dar de la care nu a putut lipsi.A fost mai mult o reuniune a celor șapte prinți decât o petrecere iar el făcea parte din ea.
"Tipa deja e pe listă, pot jura ca i-am mai văzut undeva fundulețul ăla..." gândi pentru el Baekhyun.
Luă cafeaua în mână și porniră ambii încrezuți spre intrarea universității.
–Nu o să-ți povestesc multă istorie ci doar o să fiu amabil să-ți arăt cabinetele și alte săli, clar?
–Mai clar nu se putea...
–Apropo, tu vei avea orele de pian împreună cu prietenul meu Chanyeol și cele de vocal cu mine
–Ce fericire! spuse sarcastic bruneta
Arya, nici nu bănuia că defapt rolul imaginii lui îl joacă banii și IQ-ul mare.
Cât timp se urcau la etaj, Byun nu și-a luat privirea nici o clipă de la ea.Pur și simplu îi scana toate trăsăturile feței. Știa deja care e prima candidată la jocul uman al prinților în acest nou an de studii.Merse primele etaje unde erau cabinetele de biologie, matematică, fizică și altele."Nimic interesant" gândi ea.Urmase sala de dans, scena pentru activitățile teatrale, atelierele de artă și sfânta cantină.Astea îi mai trezise un oarecare interes mai ales faptul că descoperise locul în care ea și Dallas vor pune calorii pe ele.Mici de statură dar mereu flămânde-ăsta era sloganul fetelor.
DU LIEST GERADE
Jocul uman
FanfictionPrin Universitatea de Arte din Seoul, cei șapte, așa numiţi "prinţi",au legile lor. Fac ravagii când vor, înjosesc pe cine doresc și multe alte prostii.Se zvonește că atunci când sunt plictisiți au "JOCUL"lor cu scopuri care nici sfântului Dumnezeu...