1.Prima zi

33 4 0
                                    

17 septembembrie,2013.

Pentru unii copii/oamnei o zi obisnuita.Pentru mine inceperea a unei noi vieti.Venita din provincie la capitala.Emotiile erau de nestapanit.Eram in curtea scolii imbracata cu o bluza alba si niste blugi oarecare,parul pe spate si putin machiaj.Mainile imi tremurau de parca ar fi fost ultima zi de viata.

Am ajuns in fata clasei a.7.aC viitoarea mea clasa.Alexandra era la usa,iar cu un zambet inocent intreb:

-Clasa a 7.a C?

-Da,raspunde ea timid.

Trag aer adanc in piept si intru in clasa.Mii de zambete mi.au aparut in fata.Toti spuneau:

-Tu esti fata noua?De unde vii?Cum te cheama?Da.mi facebook.ul tau.

Eu   eram ceva gen:-Calmati.va,o sa fie bine:))!

Alexandra ma intreaba:-Vrei sa stai cu mine  in banca?

Eu:-Da,daca vrei!

Dar un chip luminos si curat se apropie usor de mine si imi spune:

-Sunt Flavia,as dori sa stai cu mine deoarece stau singura,sper sa ne intelegem bine.

I.am raspuns cu un zambet sfios si m.am asezat langa ea.Doamna diriginta apare si ea printre noi.

-Tu esti Elena?Cea nou venita?

-Da!

-Sper sa te acomodezi rapid,sunt niste copii extraordinari!

-Asa doresc..

-Cu cine vrei sa stai in banca?,

-Cu Flavia daca se poate.

-Da bineinteles.

M.am dus si m.am asezat langa Flavia.Stateam in penultima banca.In spatele nostru erau doi baieti,din prima ii remarcasem.Unul timid,cu ochelari chic,si cu un par minunat si o privire de milioane cadtaniu ,iar celalalt blond cu ochii albastri-verzui si cu un sarcasm de neimaginat.

Cel blond Sava spune:-De unde vii?

-De departe!spun eu.

Cel castaniu Cireşă spune:-Sper sa ne intelegem bine,imi pare bine de cunostinta,si imi arata un zambet de inger!

M.am intors la banca mea si am fost atenta la doamna diriginta,mititica si sfiioasa.Dupa catva timp am plecat acasa.Cat de frumos este in Capitala.Toti oamenii bine dispusi si cu zambetele pe fata,ii iubesc.

Sper ca va placut o sa continui imediat!

In indepartarea sufletuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum