Am ajuns acasa.Am aruncat geanta intr.un colt si m.am dus sa ma schimb mi.am facut un coc lejer si mi.am luat niste pantaloni scurti negri si un maiou verde.Imediat m.am dus sa le povestesc alor mei cum a fost.A fost o zi awesome.S.a facut tarziu can 12-1 noaptea am hotarat sa ma cul maine avea sa fie o zi minunata la noua scoala.
Dimineata mi.am facut cafeaua,mi.am facut ghiozdanul.Repede un dus si hainele(aveam o bluza neagra si niste blugi mai slim)si am plecat spre scoala.Acolo toata lumea radea si glumea.Imi placea atmosfera si copii care vorbeau fiecare.Se sunase de intrare aveam biologie cu doamna diriginta.Ora a decurs foarte bine,imi place anatomia foarte mult.Deja au trecut doua saptamani de la inceperea scolii.Aveam dirigentie.Doamna spune:-Cine doreste sa mearga in excursie?Eram ceva gen wooooow.Toti copii erau cu mainile sus.Am ridicat si eu mana,doamna ne.a scris pe o lista iar pe 26 octombrie avea sa fie excursia.Totul era perfect.Ma intelegeam foarte bine cu colega mea de banca,era foarte de treaba.Eu stiam ca trebuia sa mai cunosc un coleg,deoarece a avut o operatie si nu il intalnisem.Cand am auzit ca a venit la scoala nu am stiut ce se va intampla in viitor cu el.Fetele mi.au spus sa ma duc sa fac cunostinta cu el.Ma duc in fata lui si intind mana:-Cristina,incantata,si ii arat un zambet sigur pe sine.
Impresionat de asta zice:-Stanciu,ridicand o spranceana.
Langa noi se afla un baiat Patrick care este foarte amuzant si spune:-De ce dati mana,pupati.va!
Si incepem toti 3 sa radem.
Ma intorc si ma indrept spre fete.in drum imi intorc capul spre "Stanciu"si il privesc.Si el se uita la mine.M.am intors la fete aveam fizica :'(.
*dupa 2 saptamani*
Merg la scoala si la un moment dat vad toti copii tristi.Speriat intreb ce s.a intamplat.
-Hei,guys ce s.a intamplat?
-S.a intamplat,spune Sava putin dezamagit.
-Ok,devine straniu,ce este?
-Nu vin in excursie,ok?spune Cireşă putin nervos.
-Pe bune???Nuuuu!!De ce??Te rog...
-Merg altundeva.
-Ok o sa fie bine,asta e pierzi doar o noapte:(.
**dupa 3 sptamani*
-Haide.ti copii,trebuie sa plecam...