ÇARESİZLİK UMUTLA BİRLEŞİYOR

103 6 2
                                    

Mutideki Onur Keskin

Hayal olduğunu sanıp gözlerimi ovalamaya başladım. Tekrar baktım gerçekti. Onur karşımda duruyordu ve ben hala şoktaydım. Ama o beni nasıl bulmuştu ki...

Elinden tuttum ve kalkmam için beni kendine doğru çekti ve "Amma da ağırmışsın haa." Dedi gülerek. Sınırlı bir şekilde ona baktım. "Tamam ya saka yaptım, biraz yürüyelim mi?" Dedi. Onaylar şekilde başımı salladım. Yürümeye başladık. İkimizde konuşmuyorduk. Nasıl bulmuştu beni? Neden benimle yürümek istedi? Off aklımda onlarca soru var ve o hala susuyor demeye kalmadan sessizliği onur bozdu. "Biliyorsun ben o okulda burslu okuyorum ve bunu fazla kişi bilmiyor. O yüzden o züppelerle takılıyorum yoksa beni de senin gibi beni de ezerler." Oha bu ailemin zengin olduğunu nerden biliyor ki? "Zengin olduğunu neden kimseye demedin? İstesen sen paranla bile ezersin onları." Merak etme Onurcuğum seneye hepsi bana hizmet edecek. "Sen benim zengin olduğumu nerden biliyorsun peki?" Dedikten sonra Onur biraz kızardı ama neden? "Şeyy bana bursu baban verdi." Dedi. Oha ya bi şok daha yaşıyordum. Neden bundan benim haberim yoktu ki? Neden babam bu konu hakkında birşey demedi? Neden? Hala inanamıyorum sevdiğim çocukla babamın sayesinde aynı okuldaydık hata aynı sınıftaydık. Bir anda karşıma geçti. Gözlerimin içine baktı. Tabii ben gözlerimi kaçırdım. Bir anda bana sarıldı ve kulağıma fısıldadı, "Aslında seni çok seviyorum. Ne zamandır bu ani bekliyordum. Sana daha önceden söyleyecektim ama okuldakiler bana da kötü davranır ve ezer diye korktum." Şu an gözümden süzülen yaşla ağladığımı fark ettim. Nasıl ya onlarla beraber o da beni eziyordu ve benden nefret ediyordu. Şimdi nasıl bu sözleri söyleyebiliyor..?

Boynuma doladığı kollarını çekti ve ellerimden tuttu. "Biliyorum şaşkınsın ve bana kızgınsın ama yapabileceğim birşey yoktu söyleyemezdim ta ki bu ana kadar artık senin sevgini içime gömemezdim." Dedi ve tekrar sarıldı. Bende ona sarıldım. Mutluydum ama hala ona kızgındım. Bir süre öyle kaldık. Kendimi geri çektim. Onur şaşkın bi şekilde bana baktı ve " Ne oldu?" Dedi. Bende alaycı bi şekilde gülerek "Tatilde çok güzel planlarım var ve senin de bana destek çıkmanı istiyorum." Dedim. Onur da onaylayarak başını salladı...

Hadi artık başlayalım. Az da onlar ezilsin...

SINIFTAKİ EZİĞİM #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin