%3

28 6 2
                                    

Sonunda sınıfa girdik. Herkes bize bakiyordu. Hayırdır anlamında ileri geri salladım. Herkes göz devirdi. Orta yaşlı kadın bize kendimizi tanıtmamızı istedi.
"Uzay Demir" dedim arka sıraya oturdum ama en arka huhuuuu.
"Evren Çağan" dedi evren ve yanıma oturdu.
"Güneş Mızrak" dedi güneş ve önümüze oturdu. Hoca kalkıp dedi ki:
-Evren kız kıza birlikte oturmuyoruz canım öne geç istersen. Dedi evren üzülmüştü ama belli etmedi. Bu hocayı sevmiştim çok samimi içten ve tontiş bir kadındı. Sonra yanımıza 3 erkek Öğrenci oturttu. Ama yanlış anlamayın o nah çektiğimiz çocuklar değildi. Şakacı çocuklardı. Ama gözlüklü, kassız ve sivilcelilerdi. Ama onları sevmiştik. Hepimiz. Çocuklar işleri olduğunu söyleyerek çıktılar.  Bizde yavaş yavaş yürüyerek okula giderken bizim çocukları ( yanlarında oturan ) döven çocukları gördük. Bunlar nah çektiğimiz çocuklardı. Hemen oraya koşmaya başladık.
- Napıyonuz lan siz!? Mal mısınız? Çabuk bırakın onları. Dedim ama pişman oldum neden mi çünkü cümlede küfür yok aney aney anneeyy.
-Ne gareziniz var onlarla?! Ne diye sataşıyonuz amk!? Dedi güneş.  Helal kız sana.
-Tamam onları alın ama bir dahaki sefer bu kaar şanslı olamayacaklar. Dediler ve gittiler.
Mert'in ( Uzay'ın sıra arkadaşı ) yüzünde çok olmasada kan vardı yani elimi uzattım. Elimi tuttu ve revire götürmeye başladım. Mert:
-Cem ( güneşin sıra arkadaşı ) Berk ( Evrenin sıra arkadaşı ) gelin abi revire gidiyoruz. diye bağırdı.
-Neden size sataştılar? Diye sordum.
-Bilmiyorum ki ama bildiğim birşey var.  Güçsüz olmaktan bıktım.  Bıktık.
-Neden spor salonuna gitmiyorsunuz?
-Gitmiştik ama spor hocası umutsuz vaka olduğumuzu söyleyip bizi gonderdi.
-Size bir yer önerebilirim. Ikizkardeşimin yeri. Şunu söylemeliyim ki umutsuz vakaları daha çok sever. Dedim gülüştük. Devam ettim;
-Aslında hepiniz yakışıklı çocuklarsınız sivilcesiz gözlüksüz ve kaslı hayal ettimde hmm mükemmel.
-Ne kadar sürer bu işlem -
-3-4 ayını alır.
- Ben tamamsam diğerleri de tamamdır.
-Bizde size yardım ederiz. Beslenme programı falan harikaaaa. Dedim gülüştük.
-Derslerin sıkıntı olmaz mı? Dedim.
-Bütün konuları biliyorum. Oww Süpersin dosttuuum.

♥♡♥♡♥♡♥

Bölüm biraz beklediğinizin dışındaydı. Birdahaki bölüm akşama.  Hdbsvsgsgw bu bölümü sıkıldım da yazıyorum. Neyse;

Bybybyü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BECERİ... (-SİZSİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin