%2

16 4 1
                                    

Uzaydan

Hayır zaten akıllı bir insan şuan bize Karışmaz. Birde başımıza dert açmasak bari. Kızlardan biri:
-Okula yeni dansçılarin geldiğini duyduk. Ama yazık bu ponpon kızlar sizi ezer canım benim.
-Sen konuşuyorsun dinlemedim ama arkanda oldukça müsait bir yerlerine pompa takılmış. Gittikçe de hızlı pompalanıyor. Arkadaşa sahip çıkalım yoksa son göreceğimiz yer gökyüzü olacak. Dedi Güneş. Helal kız sana.
-O pompalar o kadar değerli ki siz götünüzü satsanız alamazsınız. Dedi mal kız tabi ben durur muyum yapıştırdım cevabı.
-Ben de kara kara düşünüyordum o pompa oraya nasıl girdi diye. Demek ki sende zamanında satmışsınki girmiş.
-O zaman kapışalım bakalım kime girecek o pompa. Dedi yine aynı kız.
-Hayhay memnuniyetle. Dedim sırıtarak. Çok yanlış kayaya çarpmışlardı. Ehubeuheuheu (kötü kadın gülüşü) :Dd

Öndeki kızlar birşeyler yaptılar ama anlamadım random atmak gibiydi. Kız parmağını sallayarak sıranın bizde olduğunu ifade etti. Ben 3-4 adım önde olduğumdan ters takla atarak kızların ortasına geçtim. Ve "Get ugly" şarkısını açtırttım. Böyle birşeyler yaptık ama baya uyumluyduk yani. Sonra 3 kız arkalarına döndü ve oflayarak gittiler ve baktım ki burda ne çok kişi var yaa. Sonra ben baktım ki arkasan bize beğeniyle bakan 3 tane çocuk vardı. Bana göz kırptı en öndeki. Kızları dürttüm ve onları işaret ettim. Kızlarla birbirimize piçimsi bir gülüş attıktan çocuklara baktım baya umutlu gözlerle bakıyordular. Saymaya başladım.  1...2... vee 3 aynı anda cocuklara sesli bir nah hediye ettik biz kahkaha atarken onlar. Şaşırmış gözlerle bize bakıyordular. Siklemeden gittik. Kim uğraşırdı ki...

♥♡♥♡♥♡♥♡
Yeni Bölüm kutlu olsun. Hdbbsbshs bölümler kısa biliyorum ama her gün akşam yazdığım için bile kısa kısa yazıyorum.

Bybybyü ★★

BECERİ... (-SİZSİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin