hyunra povaku ucapkan terima kasih kepada driver ku . sebelom membenarkan die pulang . well driver aku tu pon ade anak bini . takan nak tunggu kat umah aku jee . biarlaa die layan bini dia si jemah tuu . bini no. 2 kate nyaa ⊙﹏⊙ .driver aku akan datang kalau aku call je . tak call ta datang laa die . daa bini ade 2 anak dah 10 . kene laa jagaa woiiii(*¯︶¯*) .
ohh ya lupa pulak nak cerita . youngbin dengan rowoon . aku dah suruh diorang pergi simpan barang kat dapur . sebab aku nak tengok budak budak yang kat kolam tu macam mane . dah nak mahgrib ni . takkan ta nak naik lagi . kene sampuk kang baru tau ●︿●
hyunra : err.. oppa sekalian asal tak naik atas untuk bilas badan and tukar baju huh?
dawon : kitorang nak masok bilas tapi ------- kitorang mane ade baju . kau nak suh kitorang telanjang ke = ̄ω ̄=
hyunra : laa kenapa ta call je hyun ? kan senang . dalam bilik tetamu tu ade bnyak baju pakai je laa .
hwiyoung : buat ape call kau . mengabiskan kredit aku je →_→the fak savage hwiyoung ¯(∞)¯
hyunra : haihh ye laa . suke hati ko laa . ∪ˍ∪ . dahlah jom masok . korang nak bersejuk sampai bila kat sini ? ni haa inseong , dawon ngan jaeyoon oppa kan daa teroka rumahh ni . da tau kan kat mane bilik tetamu ? pergilaa bawak diorang ni naik . hyun nak tolong rowoon oppa masak .
p/s rumah dia ade 4 bilik tetamu
lepas aku arahkan diorang . semua ikot da&seong&yoon pergi naik atas . dah macam si ibu ayam bersama anak anaknya . beraturr je HAAAHAHA yang paling comel maknae line . hwi ngan chani dah peluk lengan taeyang sebab sejuk . aww comel nyaa〒▽〒
haihh dah laa . aku nak pergi dapur .
di dapur
rowoon : oit pompuan . meh lee tolong aku potong bawang nii . ewahh sedapp kau berlenggang //cekak pinggang ala ala mak tengah marah anak// + //pegang senduk kat tangan sebelah //
hyunra : aihhh oppa ni . sabolaa . dia ni kan macam mak mak laa . →_→ youngbin oppa mane ?
rowoon : kuangjaa ko ( ¯(∞)¯ ) . youngbin hyung pergi tengok tv . gembiraa noh tv tu dah bergambar . //geleng geleng kepala //
hyunra : ouu biarlaa die . siann die . //wat wat muka simpati//
rowoon : dah laa aku malas nak cakap pasal youngbin hyung . amarii lee masakk .
haihhh baru kenal satu hari tapi aku punya rapat ngan diorang . da macam kenal bertahun tahun . naseb aku ni jenis yang cepat bergaul . and diorang ni pon otak senget . haa lagi senang . haa dah lah aku nak masakk .
others member situation
dawon : haa rumah ni ade 4 bilik tetamu . so korang pilih laa mane mane yang korang nak masuk //acah acah pemandu pelancong//
maknae line : haa kitorang nak masok bilik yang kedua ni . hyung hyung pergilaa amik bilik lain ae ? muehhehehƪ(•̃͡ε•̃͡)∫
jaeyoon : weh inseong hyung . kita masok bilik pertama ni laa . //tarik tangan inseong//
inseong : hoho aku ikot jaeyoon paipai dawon muahahaha //tutup pintu + kunci//
dawon : asetan diorang ni 〒▽〒 dawon alone guyss . wanna join me ? //wink// ngeh aku masok bilik no 3 je laa . mandi sorang sorang lagi best (*¯︶¯*)
youngbin situation
haihh finally tv ni ade gambar 〒▽〒 huwaa lep u tv huhu . hoho aku nak tengok train to busan . tapi cerita tu pukol 9 malam nanti . hmm tengok cerita ni same same ngan diorang laa . sekang ni aku tengok cite karton .
ape ntah tajuk die . doraa kott . die dengan monyet dia ni mencabar kesabaran aku . ade ke patut . die tanya aku soalan . aku dahh jawabb . tapi dia dukk ulang ulang lagi soalan yang same . aku syak dora ni buta + pekak geram aku →_→youngbin : KAT SITUU LAA SETANN BINATANG NYAA ! BELAKANG KAU TUU BODOH ! KAU NI PEKAK KE ? HAISHHH STRESS LAA AKU NGAN KAU !
dora : dimana ?
arr babi laa cite ni aku dah menjerit pon die tanya mane lagii . gi mampos laa kau dora . mangkat awal sila( ¯(∞)¯ ) . sebb aku stress tengok cerita ni . aku tukar 611 lel ade cite didi and friends . haa lagu diorang best tauu . amari lee contohi kim youngbin . aku ta tengok cite cite byun ni . merosakkan minda u know .
//muka bangga//meanwhile hyun&woon
hyunra : oppaa ~ kenapa dengan youngbin oppa tuu ? (ಥ_ಥ)
rowoon : aihh die tu memang
macamtu . nak sangat tengok dora dahtu nak meroyan macam orang gilaa . die dah lame tak kene sula ngan aku tuu . itu pasal buat perangai lagi //buat tangan ala ala makcik makcik tengah memgumpat//hyunra : ouhh begituu ropenyaa //angukkan kepala// haa nevermind . hmm oppa lame lagi ke nak siap ?
rowoon : ouu lagi sikit jee . kau pergi laa susun susun pinggan
hyunra : arraseo oppa
-tbc-
hoho tadi liya ade cakap yang liya tanak buat 2 chapter harini right? hahah liya tukar plan . liya update 2 chapter harini . tengok laa camne besok . inshaallah liya akan update . tapi kalau liya tak update besok maafkan liya tau huhu . sedare liya balik besok . takot kene buat keje jee (ಥ_ಥ) liyaa tabah .
YOU ARE READING
SF9 [MAGIC]✨
Fanfictionmenceritakan tentang hyunra yang hidup sebatang kara . ini kerana ibu bapanya terlibatt dengan satu kemalangan yang tragis . Namun begituu , ibu bapanya bukan laa calang calang orangg . mereka berdua terkenal dengan kekayaan . ...