aiyaiyaii banggali makan petai ~!hyunra pov
waitt---- tu bunyi loceng sekolah aku ke ? ape jadah bunyi lagu mainan tu woi! astagaa . aku baru nak meraikann kerehatan nii . biler keluar je lagu ni aku rase macam tak selere nak makan ∪ˍ∪ aigoo halbeoji ni mandai mandai jee tukar bunyi loceng . erhh lantak laa . yang penting sekarang aku nak cari tempat duduk nak makan . well yura dengan gayeon tak masok kelas dari pagi tadi . nak botakkan rambut laa tu HAHAHA . harini aku malas nak gi kantin . rowoon oppa dah sediakan bekal untuk aku . sempat lagi pagi tadi die membebel cakap makcik kantin nya makanan kotor laa tak elok laa . memekak jee //mata ke atas// bebel bebel lupa pulakk pasal 3 baeruks tu . aku suh diorang pergi rooftop yewlaa kat sane takde orang boleh laa nak makan . masalahnyaa diorang nak acah caring pulakk( ¯(∞)¯ ) taknak tinggalkan aku konon puih . diorang ikot jee aku ke mane mane . naseb tak ikot masok tandas ∪ˍ∪ . btw , aku dah nampak pondok kesayangan aku . hoho waitt----- ade oranglaa halahh〒▽〒 tapi die sensorang boleh laa .
hyunra : err-- hai ? boleh tak aku nak duduk kat sini ?
xxx : //angguk//
hwiyoung : hyun budak ni bisu gamaknya .
hyunra : //jeling + gerakkan mulut (KAU DIAM!) // emm ---so , what your name ?
xxx :jackson . wang jackson .
hyunra : ouu . btw aku hyunra . kenapa kau sorang sorang ni ?
jackson : aku takde kawan //mengeluh//
hyunra : may i know why ?
jackson : sebab aku ni miskin . aku takde harta . kau takpayah cakap ngan aku lagi. aku tau kau tengah jijik sekarang .
hyunra : wuuu rilek laa . aku tak cakap pape pon . well miskin ? tak bermakna kalau kau miskin kau akan jadi binatang . so, aku takkan jijik dengan kau . selagi kau ni manusia .
jackson : jinjja ? kau tak jijik dengan aku ?
hwiyoung : ehh budak ni . tadi bisu sekarang pekak pulak .→_→
taeyang& dawon : diamm la dolphin!
hyunra : yewlahh buat ape aku nak jijik ngan kau . btw kau takde kawan kan ? nak jadi kawan aku tak ? sebelom tu aku dah takde mak bapak . so , aku harap kau tak ambil kesempatan kalau kawan dengan aku ^^
jackson : okayy . aku janji aku tak ambil kesempatan hee //grin//
hyunra : kawan ?
//nak salam//jackson : kawan ^^ //sambut salam//
xxx : WELL WELL WELL . takde kawan . dengan budak miskin ni jugak kau nak kan ? hahaahaah kesiann~
hyunra : *eh eh pompuan ni aku pikir dah botak* kau nak ape lagi yura ? jangan semak kat sini plis . biarr miskin jangan gila harta macam kau ni !
yura : well kau cakap ape pon . aku tak kesah //flip hair//
hyunra : kau boleh blaa tak ? aku nak makan pon tak senang .
yura : no
YOU ARE READING
SF9 [MAGIC]✨
Fiksi Penggemarmenceritakan tentang hyunra yang hidup sebatang kara . ini kerana ibu bapanya terlibatt dengan satu kemalangan yang tragis . Namun begituu , ibu bapanya bukan laa calang calang orangg . mereka berdua terkenal dengan kekayaan . ...