sejak dari tadi kelas itu diam sahajaa . terdengar angin sepoi sepoi bahasaa . lalu datang si boboboi yg mahu menyelamatkan bumiii . namunn----- maafkan saye . ini hanya laa penipuan semata mata . kembali ke situasi . mereka bukan kenapa . mereka diam kerana mereka takut hyunra akan memberitahu sikap mereka kepada pengetua merekaa . lagipon mereka tidak mahu dibuang sekolah . sekolah itu adalah sekolah yang paling terbaik diseoul . bukan kerana mereka tidak kaya untuk pergi ke sekolah lain . akan tetapi ecewahhh author saje nak berpuitis ^O^ . sekolah ini adalah satu satunya sekolah yang menjamin masa hadapan mereka . 90% pelajar dari sekolah ini dapat sambung belajar ke luar negara . dapat kerja yang bagus bagus . PELAJAR MANE YANG TAKNAK SIYEL ?! uhukss maafkan saya . lagi 10% tu biasenya pelajar yang macam yura and gayeon tulah . uhukss maafkan author sekali lagi HAHAah .
Daehyun saem : wow bagusnya kamu semuaa arinii . tidak membuat bising . urmm //gosok gosok dagu//
kalau macamni la kamu hari hari . memang jadi anak murid kesayangan sayaa. anywayy , saem nak introduce kan kamu semua dengan pelajar baru . oh! he is from canada yaa guyss~Mark : hello guyss! my name is mark lee . my korean name lee minhyung . but im prefer you alls to call me "mark" . hehe nice to meet you guys !

" woaaa ensemnya die weh !!" omagashhh boleh jadi pakwe aku ni "
" WEH DIE PANDANG AKU !? ARGGH! "
bunyi bising pelajar perempuan di dalam kelas itu sangat kedengaran . lagi lagi yura dan gayeon yang sememangnya gedik namampos . hyunra hanya mampu lihat dengan mata yang bersinar . sungguh die terpukau dengan kekacakan mark . tetapi tidak terjerit macam orang gile . die masih mengekalkan ke'ayu'annya . ≧﹏≦
Daehyun saem : heol rileks guys ! . tolong jangan jadi gedik kat sini okay! . heh mark kamu boleh duduk di hadapan meja hyunra . sebelah die memang kosong . tapi budaknya ade . tak datang sekolah haihh budak budak… btw hyunra pliss angkat tangan .
Hyunra : //angkat tangan //
" hell bij pahal depan perempuan tu!"
" heh tolong lah! die tu memang tak layak nak duduk depan boyf to be aku "
Mark : hye pretty , what your name?
Hyunra : eo my name ? //point to herself// p-park h-hyunra .
Mark : aww so cute . btw dun worry. saya tahu hangul la hehe .
Hyunra : eo arraseo . urm-- kalau nak cakap aku-kau boleh tak ? aku tak biasela saya-awak ni . geli .
Mark : hahahaha okay okay . i get it
Daehyun saem : uhurmm , class bukak buku muka surat .....
☆★
waktu balik
Hyunra : weh jack! omg kelas aku ade pelajar baruu siakk .
Jackson : so ? kau nak aku buat ape ? sondol budak tu ? ke kau nak aku sula die ? or--- asdffkl
Hyunra : //tutup mulut jackson// jngan mengarutt pliss . aku belom abis cakap lagi sabarlah . budak tu name die mark . and die ensem duh . cairr aku uhukss .
Jackson : ouu budak mark tu . haa aku lagi ensem . // kembang kembangkan hidung//
Hyunra : erk eww mohon la meninggal . jijik la syall aku dengar
Jackson : heh paitii awak uhukss .
Hyunra : sebelom aku tanam kau hidup hidup kat sini baik kau berenti buat gitu ∩__∩
Jackson : o-okaayy jangan jangan buat hehe .
★☆
hyunra pov
fuh penat syall harini . si jackson bangang tu . taknak bawak kereta pulakk . aku punya driver pon bini die sakit nak beranak . aduhhhhaii , mase mase gini laa . jackson pon ajak aku jalan kaki . masalahnya kalau die anta aku dulu takpe NI AKU KENE ANTA DIE BALIK RUMAH DULU KO INGAT ?!
" weh hyunra anta la aku dulu . aku ni insan yang lemah . hanya mampu berserah . kalau aku kene rogol mase jalan balik nanti macam mane huwaa "
" eh babi aku ni perempuan . kau tu lelaki KO YG KENE ROGOL APAHAL PULAK!? "
" maklum laa . aku ni terlalu ensem . sampai ahjumma tepi jalan tu pon pandang aku cam nak telan "
" fuck , lancau la siyall -_-# "
and begitula ceritanya . akhirnya aku mengalah . dan anta die balik dulu . baru aku balik umah aku . bapak jauh siyoll . die bukan reti nak anta aku naik kereta . erhhh memang bodo betul .
~O SOLE MIO TE QUIERO~
wait--- lagu ni best syall!! sape pasang lagu ni !? mane oppa oppa aku ni ? asal bunyi ni macam datang dari practise room ?
aku dengan laju nya melangkahkan kaki ke arah practise room hewhew
-OMG! oppa aku tengah menari asgsjfkflf-- SO HOT AS FUVK KYAAAAAA~
Hyunra : TAEYANG OPPA ~ DAEBAK GILE SOLO DANCE . OMG INSEONG OPPA SUARE JANGAN SEDAP SANGAT . KYAA HWIYOUNG BILE KO TUKAR WARNA RAMBUT ? OMG YOUNGBIN OPPA , ZUHO OPPA , DAWON OPPA KYAA~ ROWOON OPPA KENAPA HENSEM SANGAT ?! JAEYOON OPPA STOP JADI COMEL . CHANIIIIIIIIIIIII OMG ASAL TUKAR WARNA OREN RAMBUT KAU !? ASDFGHJKL---
Youngbin : //tutup lagu // astapojimm dengan baju sekolah tak tukar . terus terjah practise room . apekene ni !? //cekak pinggang//
Hyunra : hewhew lagu ni best . tu yang hyun terus terjah masok tu . nak nak masok time taeyang oppa tengah menari omg . i kennot asdfklg
taeyang : wow wow sabar hyun sabar oppa tau oppa ensem //flip baju// omg taeyang dont kill meh
Hwiyoung : erkk bij plis→_→
hyunra : woit hwi ko asal tukar warna rambut ha ? ensemm duhh
hwiyoung : heh aku kalau tak tukar warna rambut pon dah ensem HAAAAHAH // keluar suare dolphin//
rowoon : puiiiii nak muntah aku . aku dengar hyun jerit name aku . then die cakap aku yang paling hensem k .
jaeyoon : erkk stop guyss . aku tengok hyunra dah macam orang lari marathon dah tu .
inseong : haihh //usap kepala hyunra// tulaa lain kali jangan fangirling sangat . adoiyaii saeng saeng .
hyunra : hewhew miann oppa~ .
chani : better noona pergi mandi . tadi kitorang dance sementara tunggu noona balik . HUWA CHANI DAH LAPAR NII~T_T~
Hyunra : oraittt bagi noona 10 minit untuk mandi hewhew . byee guys~
//keluar ala ala diva//TBC
hye guysssss ! liyaa masokkan mark lee . sape nctzen tau laa sape mark . die ahli nct . omg my bias in nct chenle≧﹏≦ . liyaa masokkan mark sebb watak yang akan liyaa masokkan ni memang kene ngan mark hehe . yang mane takenal nct tu boleh laa pergi search kat youtube or mane mane yew~ . im sure yg korang takkan menyesal kenal n stan nct hewhew
YOU ARE READING
SF9 [MAGIC]✨
Fanfictionmenceritakan tentang hyunra yang hidup sebatang kara . ini kerana ibu bapanya terlibatt dengan satu kemalangan yang tragis . Namun begituu , ibu bapanya bukan laa calang calang orangg . mereka berdua terkenal dengan kekayaan . ...