Azi este ultima zi de Scoala și este balul super iei ... Azi o sa m-a îmbrac intr-o rochie verdeși niște sandale roși ... L-am cumpărat zilele trecute dar nu prea mi-a pasat deoarece sunt sportiva . La Scoala m-a îmbrac mai sport .
OK azi fiind ultima zi de scoala . M-am gândit ca pot lasă temele și sa merg la petrecere .
Azi m-a trezit mama spunându-mi :
- Trezește-te Draga ! Azi ai balul și și trebuie sa ai grija de rochia ta deoarece este destul de scumpă !
- Bine mama !!! M-ai pot dormi 10 minute ?
- Nu ! Trebuie sa mergi la scoala , o iei și pe Evelinne ! Așa sa te întâlnești cu prietenele tale sa vorbești cu ele , sa faceți activitățile de acum din săptămâna altfel ultima zi și da !!!!! Hai la scoala !
M-a trezesc m-a îmbrac și o zbughește pe usa cu Evelinne ( PS ea este cu 5 ani mai mare decât mine așa ca o sa ajute la organizarea petreceri )
Îmi i-au caietele din dulap m-a duc la prietenele mele și plecam la ore ... după ore am plecat sa m-a schimb și sa merg la bal dar mai înainte Evelinne avea o dilema .
Ii plăcea rochia mea care era verde așa ca mi-a dat-o pe a iei cea roșie . Era frumoasa lunga in spate și m-ai sculat in fata .
Mama și tata ne duc la eveniment ( PS tocmai aflasem ca tema este bal mascat )
Aveam mari emoții iupiiii !!!!!!!!
YOU ARE READING
Dece sunt o puștoaică 1
HumorEmili este o fata de 13 ani din New York . Ea este prietena cu Bibi și Ana Spels care sunt doua colege de la Scoala . Are rivale aventuri nu o ratați