Sabah alarmın çalmasıyla bir anda yatagımdan fırladım.
Ve bugün benim yeni okulma gitmem icin ilk günüm , ailemin maddi durumundan dolayı özel okulumdan alınıp devlet okuluna gitmeye karar verdik. Bu olaydan haz duymasamda kabullenmek zorundaydım...Hemen yatagımdan kalkıp hazırlanmaya başladım. Aldıgımız okul formasını giyip saçlarımı yapıp, çantamı alıp, odamdan çıktım.
Salona dogru giderken annem, babam ve abimin kahvaltı yaptıgını gördüm ama benim çıkmam gerekiyordu.Annem" Kızım işil gel, kahvaltını yapta sonra çıkarsın "dedi .
Annemi kırmayıp ayak üstü birşeyler atıştırıp annemin yanaklarından öpüp evden ayrıldım...Yolda okula dogru giderken eski okulumda olan, saplantılı aşkından bıktıgım Burak ' ı görünce suratım bir anda düştü.
Beni görmemesi için dua ettim.
Malesefki Burak Efendi beni gördü.
Burak siyah saçlı,siyah gözlü biriydi.
Ama birtürlü onun beni sevdigi gibi ben onu sevemiyordum." Vayyy İşil bebegim buralarda ne işin var " dedi.
Demeki yaşadıgım durumu bilmiyormuş açıkcası hayret ettim.
Çunkü Burak benim hakkımda olan herşeyi bilirdi."Bilmiyormusun Burak okulumu degiştirdim ".
Burak bunu duyunca bir anlık şok geçirdi." Neden ? " diye sordu.
Ben ise " Ailevi sorunlarımdan dolayı okulumu degîştirmek zorundaydım ve lütfen artık karşıma çikma ". DedimBurak ise bunu duyunca gözlerî alev alev oldu. Ve bir kahkaha patlatı
"Saçmalama kızım sen nereye gidersen git, ben seni asla bırakmam bunu o kafana sok sen BENİMSİN.
Deyip çekip gitti. Ben ise demeki Burak beyden kurtulamicam ...
" Offf ; Burak beyin herzaman ki hâli işte , resmen bir gerizekalı ,aptal aşık .
~~~~
Koridorda yeni sınıfıma dogru ilerlerken birinin bana çarpmasıyla kendimi aniden yerde affalarken buldum . Bu da ne ya derken karşımdaki kişi bir anda bana" Biraz dikkatli olsana sakar şey " dedi.
Ben ise şoktayım hem kendisi çarpıyo, hemde bana bağırıyor aptal ya bu ...
Bende ona sinir küpü olmuş bir şekilde " Asıl sen dikkatli ol , bana çarpan sensin " dedim.
Beni aldırış etmeden sınıfın kapısından geçip gitti .
Böyleleri beni bulur işte ilk günden beli, şansız talihim yine bana gülüyor.Yerden kalkıp ayağımın acısıyla sınıfa dogru ilerledim . Normal boş bir sıra bulup oraya kendimi attım canım çok yanıyodu .
Bu sınıf acaip derecede farklı bir sınıftı eski sınıfım gibi degildi ...
Biri digerine uçak yapıp kağıt fırlatırken digeri sınıfın ortasında ıslık çalıyodu resmen bir kausdu.Hocanın sınıfa girmesiyle herkez yerine oturdu .
Hocamız genç alımlı çok tatlı bir bayandı.
İsminin Aslı oldugunu ögrenince hoşuma gittmisti. Kulaga cok tatlı geldi . Kendi gibi ismininde güzel olması onun icin bir mutluluktur herhalde.Sevgili Ablişkolarım ,Abicanlarım ve biricik kardeşlerim yorumlarınızi ve votelerinizi bekliyorum okumalarim artarsa yazmaya devam edicem. Sizleri çok seviyorum♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDE KALDIM
Novela JuvenilBenimki sadece hayatımın ellerimin arasindan kayıp gitmesiydi . Benimkisi sadece sevmekti ,birini delice karşılıksız sevmekti. Benimkisi sadece birine benzetilip istedigimi dibine kadar elde etmekmi .Yoksa, onun beni ben olarak yalnızca kendim ol...