Ellen Philpotts-Page cunoscută ca Ellen Page, este o actriţă canadiană. Page a fost nominalizată atât la Premiile Globul de Aur cât și la Premiul Oscar la categorie Cea mai Bună Actriță pentru rolul ei din filmul Juno.
Este cunoscută și pentru rolurile din Hard Candy, Smart People sau pentru rolul lui Katherine "Kitty" Pryde în X-Men: Ultima înfruntare. A atras atenția în Canada pentru roluri ca cele din Pit Pony și Marion Bridge ce i-au adus premii dar și pentru prestațiile din Trailer Park Boys și ReGenesis.
În 2008 , Page a fost nominalizată pentru lista celor mai influente 100 de persoane realizată de revista Time și s-a clasat pe locul 86 în topul celor mai sexi femei din lume , top realizat de revista FHM.
Născută: 21 februarie 1987
Orientare sexuală: lesbiană
Actrița şi-a recunoscut orientarea sexuală într-un discurs susținut la o conferință de presă dedicată drepturilor comunitații gay, în Las Vegas. "Mă aflu aici, astăzi, pentru că sunt lesbiană. Şi pentru că, poate, pot să-i ajut pe alții să le fie mai uşor. Simt că am o responsabilitate sociala în această privință. Este puțin ciudat, pentru că sunt o actriță care reprezintă, în anumite privințe, o industrie care impune standarde care ne afectează pe noi toți, nu doar pe cei tineri. Standarde de frumusețe, de succes şi standarde ale unei vieți mai bune. Aceleaşi standarde care m-au afectat şi pe mine. M-am săturat să mă ascund şi să mint cu privire la adevarata mea identitate sexuală. Ştiu că mulți dintre voi s-au luptat cu aceste standarde. Am învațat din curajul şi sprijinul vostru.", a fost discursul emoționant al lui Ellen.
-Lolo
YOU ARE READING
LGBTQ- Society and Supporters
RandomÎn această carte vom scrie despre persoanele care fac parte din această comunitate cât și despre cei care susțin lgbtq+.