Lindsay Lohan

127 23 1
                                    

Lindsay Morgan Lohan este o actriță, cântăreață, producătoare și fotomodel american

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lindsay Morgan Lohan este o actriță, cântăreață, producătoare și fotomodel american. Lohan și-a început cariera în showbiz la o vârstă fragedă, fiind model pentru o revistă de copii și pentru câteva reclame. La vârsta de 10 ani, își începe cariera de actriță în serialul Another World. La vârsta de 11 ani, a jucat în primul ei film, un remake al filmului The Parent Trap, interpretându-le pe cele 2 surori gemene.

Lohan devine celebră cu rolurile principale din filmele: Freaky Friday, Confessions of a Teenage Drama Queen, Mean Girls și Herbie: Fully Loaded. Următoarele roluri principale le are în filmele Bobby și A Prairie Home Companion. În 2004, Lohan își lansează albumul de debut Speak de pe care se desprind single-urile "Rumors","Over" și "First". În anul 2005,în data de 6 decembrie, ziua de Moș Nicolae, Lohan își lansează al doilea album A Little More Personal (Raw). De pe el se desprinde single-ul "Confessions of a Broken Heart (Daughter to Father)" .

Născută: 2 iulie 1986

Orientare sexuală: bisexuală

Actriţa a declarat pentru US Weekly că relaţia pe care a avut-o cu DJ Samantha Ronson a făcut-o să-i iasă complet din cap orice orientare lesbiană.

„A fost o relaţie extrem de toxică. Ne făceam rău, dar nu puteam trăi fără cealaltă. Când s-a încheiat mi-am dat seama că nu mai vreau aşa ceva şi am revenit la bărbaţi", a povestit ea.

-Lolo

LGBTQ- Society and SupportersWhere stories live. Discover now