V ten príjemný jarný deň som mala voľno - pripravené plány na stretnutie s kamarátkami sa na poslednú chvíľu zrušili. Prázdny sviatok som sa rozhodla vyplniť návštevou výstavy umenia, ktorú som chcela vidieť, no doteraz som to odkladala.Vonku bolo teplo, obliekla som si pestré minišaty, v ktorých som sa cítila akosi umelecky a elegantne. Sebavedome som vkročila do národnej galérie. Musím prezradiť, že múzeá a galérie ma z nevysvetliteľných dôvodov vždy vzrušovali. Možno to bolo tým sprisahaneckým tichom v obklopení ostatných návštevníkov - spoločne pozeráme na diela, ktoré často zobrazujú ľudskú nahotu až erotiku, v myšlienkach ich dopĺňame vlastnými predstavami, no nikto to na sebe nedá spoznať. Sála výstavy bola takmer prázdna. Prechádzala som od obrazu k obrazu. Práve som obdivovala jemne vzrušujúci výjav, v ktorom mladý muž v stredovekom oblečení siahal po odhalenom prsníku vyzývavej dievčiny, keď som si uvedomila, že nie som len pozorovateľkou, ale aj na mňa sa upierajú čiesi zvedavé oči. Nevšimla som si, kedy vošiel do miestnosti, no zrazu stál vedľa mňa. Keď som pootočila hlavu, aby som si ho obzrela, tváril sa, že obdivuje vedľajší obraz. Ja som si však bola istá, že len pred niekoľkými sekundami obdivoval moju siluetu v letných šatách. Takmer som cítila, ako si premeriaval moje odhalené nohy. Nevyzeral ako plachý umelecký typ. Mal tmavé vlasy a vyšportované telo. Svaly sa mu hrdo rysovali pod obtiahnutým bielym tričkom. Pre mužov v obtiahnutých bielych tričkách som mala odjakživa slabosť. Stačí natiahnuť ruku a môžem sa dotknúť jeho svalnatého ramena... V duchu som sa usmiala a ležérnym krokom som prešla do nasledujúcej miestnosti. Bola ako stvorená na intímne hry - malá, stiesnená a v temnote žiaril labyrint vystavených obrazov. Rozbúchalo sa mi srdce, keď som si pomyslela, že o chvíľu sa v tejto temnote ocitnem spolu s ním. Moja tvár sa mechanicky upierala k vystaveným dielam, no v myšlienkach som sa nevedela zbaviť predstáv toho, čo by mohlo nasledovať. Kráčala som veľmi pomaly, túžila som, aby ma dobehol, aby som pocítila jeho blízkosť. Telo sa mi okamžite zachvelo, keď do temnej miestnosti vošiel jeho tieň. Bolo veľmi ticho a zazdalo sa mi, že počujem jeho dych. Stála som chrbtom k nemu, no vycítila som, ako sa ku mne pomaly, ale rozhodne približoval. Už bol na dotyk ruky, zavialo ku mne teplo jeho tela. Bol v tesnej blízkosti, ale nedotkol sa ma. Horúcim dychom, ktorým ma pohladil zozadu na krku, mi zašepkal do ucha: „Neviem, čím to je, ale už na prvý pohľad si pre mňa šialene príťažlivá. Musel som ťa cítiť bližšie." Pár sekúnd čakal na moju reakciu. Hoci si bol istý, že ho chcem, dal mi šancu na útek. Útek bol však tým posledným, na čo som v tej chvíli myslela. Môj dych sa prehĺbil vzrušením. On si všimol, že mu nedokážem odolať, a to ho posmelilo. Pomaly, celým telom sa na mňa zozadu pritlačil a začal ma bozkávať na krk. Bol to pomalý, vášnivý bozk, zacítila som jeho horúce pery aj vlhký jazyk. Od rozkoše sa mi zatočila hlava a ticho som vzdychla. Jeho ruky sa ocitli na mojom drieku a rýchlymi a neomylnými pohybmi smerovali hore k prsiam. Začal ich hladkať, stláčať a masírovať, najprv nežne, potom čoraz nenásytnejšie. Zacítila som, aký je už tvrdý. To ma vzrušilo ešte viac a po celom tele sa mi šírilo teplo a rozkoš. Ešte sa len začínal so mnou hrať a ja som už bola vlhká a pripravená, aby do mňa vnikol. Dotyky cez moje šaty mu už nestačili, potreboval cítiť moje nahé telo. Bez námahy vybral moje prsia z výstrihu a začal štekliť a stláčať moje bradavky medzi prstami. Počula som, ako sa snaží potlačiť svoje vzdychy plné túžby. Pritlačil ma ešte silnejšie k sebe, cítila som, ako sa jeho tvrdý penis snaží vyslobodiť z nohavíc. Bozkával ma po celom krku, chcel ma viac a viac. Jednou rukou sa presunul na moje nahé stehno a vzrušene vyhŕňal moje šaty. Zmyselnými pohybmi sa dostal až k môjmu zadku, masíroval ho, stláčal, zarýval dlane čoraz hlbšie... Ja som sa už nemohla dočkať, kým sa dotkne toho najhorúcejšieho miesta. Cítila som, ako vo vnútri vlhnem a pulzujem. Jeho prsty prechádzali po mojom vnútornom stehne. Keď nimi prvýkrát prešiel po mojich nohavičkách, zasiahol ma záchvev rozkoše. Šikovne ich odhrnul a začal ma dráždiť na tých najcitlivejších miestach. Očividne sa mu páčilo, aká som bola vlhká - odmenil ma šteklením klitorisu a čoraz hlasnejšími vzdychmi. „Chcem ťa," šepkal plný túžby, „a ty ma chceš tiež. Viem, že to potrebuješ." Potrebovala som to, už som nemohla vydržať. Otočila som sa k nemu a nenásytne som začala bozkávať jeho pootvorené ústa. On vošiel prstami až do centra mojej vlhkosti. To ma vzrušilo tak, že som ho chcela cítiť tiež. Rukou som prechádzala po jeho tvrdom rozkroku a pomaly začala rozopínať nohavice. Vzrušený dych sa mu ešte zrýchlil. Bozkami prešiel po mojom hrudníku, ochutnával moje prsia, jemne do nich zahryzol a prisal sa na moju bradavku. Takmer celý môj prsník mizol v jeho hladných ústach. To dráždenie ma privádzalo do šialenstva, chcela som ho cítiť v sebe. Vybrala som jeho penis z nohavíc. Bol nádherne tvrdý. On už tiež nevládal predlžovať predohru. Oprel ma o stenu a celého ho do mňa zasunul. Ovládla ma rozkoš a túžba, aby pokračoval. Prvý príraz bol pomalý, no rýchlo sme prešli do vášnivého tempa. Obidvaja sme boli neudržateľne vzrušení, vzdychali sme. Chytila som ho za pevný zadok, cítila som rytmus prirážania a napätie a vlhkosť v mojom vnútri sa stupňovali, až kým neprišlo vyvrcholenie, ktoré rozochvelo celé moje telo vlnami rozkoše. Musela som si zakryť ústa a zahryznúť do ruky, aby som sa nahlas nerozkričala. Môj orgazmus ho rozžhavil na maximum, naďalej prirážal divokým tempom a vzdychy už nedokázal potláčať. Zrazu ho zo mňa prudko vytiahol a pocítila som jeho vyvrcholenie na svojich stehnách. V miestnosti zavládlo uvoľnené ticho. Obaja sme sa potichu zasmiali a previnilo sme sa na seba pozreli. „Vždy som mal chuť robiť to s niekým v galérii," povedal hravo, „ďakujem, že si mi splnila tento sen." „Bolo mi potešením," usmiala som sa.
YOU ARE READING
Erotická poviedka - Horúci dych
Action+15, ale ak ti to tvoja mamka dovolí, tak si to kľudne prečítaj :)