Kim Taehyung POV
Mm.. Aku melebih-lebih ke? Smpai lutut dia luka disebabkan aku punya gaya yg mengacau dia tiap masa. Patut ke aku kacau dia? Mm... Exam kitorang dh nk mula. Ekonomi yuk...
"Eh V."
"Ape Suga?"
"Tadi aku nmpk kau buli cousin kau..."
"Bila lagi aku buli dia?"
"Tadi.. Kau yg ikat tali kasut dia kan?"
"Yeah mngkin?"
"Eleeh. Mcm aku tak nmpk...."
"Dah lah Suga. Kita dah nak mula dah ni."
"Kirim slm tau kat dia..."
"Yes.."Doiii Si Suga ni pn pengacau tahap 11... Entah lah, mcm aku nak hantam jer dia skrg ni. Dia ni tak habis-habis nk kirim slm dgn si Phoenix. Entahlah kau ni Suga. Dahlah balik-balik pergi kat klas aku semata-mata nak kirim slm dekat Phoenix. Rupanya ada juga peminat dia tu. Tapi dia trlmpau pnakut.
Park Jimin POV
AKU baru jer melintas depan kelas 6 B, kelas kedua.... Aku nmpk Kim Taehyung sdg berjumpa dgn llaki terkenal kat skolah ni, Yoongi. Yoongi adalah digelar 'rap god', knpa? Sbb dia mmg cool bila rap apa-apa lagu. Dn dia mmg buat prmpuan tergugat iman. Haha. Aku pula baru jer menolong adik sepupu si Taehyung tu. Terus sekelas aku byk tnya pasal knpa aku tolg Phoenix. Aku jawap, entah... Saja nk tolong, apa reaksi di Taehyung terhadap aku, dia mcm tk suka kat aku jer......
Mm.. Kalau boleh, aku nak juga kenal dengan adik sepupu dia tu, nak jadi kawan. Sbb dia cute... Tapi ramai yg tak suka Phoenix sbb Phoenix ni pndai.. tapi, apa salahnya kalau dia pandai.. aku suka perempuan pandai. Huhu? Dia baru jer limpas kelas aku. Uii, apa yg dia buat tu? Ke bilik guru kot...
"Ehehehee? Kau tngok dia eh..."
"Ah? Eh.. takde....."
"Park Jimin fall in love dgn budak perempuan penakut tu..."
"Mana ade oo! Kau ni Wonwoo.."
"Dah mmg betul kan?"
"Aku tendang kau...."Semua ketawa apabila aku melihat Wonwoo dgn mataku yg tajam.. Yeah... Exam dah mula.... Cikgu bebeh dah smpai, Miss Choa... Punggung dia woii,,, Meletop!! Semua jantan2 kat kelas aku tak melepaskan tngok punggung dia goyang kiri dan kanan duhh. Adoii, aku tak nak kena gelar byuntae(Gatal), tpi tulah, tabiat llaki mcm aku ni...
Seksi jer... Ermmm.. Jangan kau, aku tengok tau... Dahlah cikgu kmi ni belum kahwin, tpi aku masih waras. Setahu aku, bnyk pelajar llaki yg htr surat lah, bunga lah, hadiah lah kat cikgu tpi dia hanya senyum jer... Hahahaha... Aku tengok lenggoknya pun tak pernah bercakap atau hantar apa-apa kat cikgu tu , aku tak gete mcm diorg lah. Uh?
"Waeyo Jiminie? Cikgu tak cantik ke? Jauh juga kau mengelamun..."
"Oo Cikgu.... Tak, saya tengah menghafal."
"Okay chubby Jiminie... Good luck Tau! Hearing.."
"Nae..."Pastinya, semua tengok aku mcm nak telan aku hidup-hidup. Apa tak, cikgu Choa pergi depan aku, mentang-mentang aku dduk pling hadapan, ada masa pla dia nak goda aku. Sorry? 5 tahun beza duh. Aku 18, dia 23. Ape la, aku takde hati nak tgok boobs dia lah... Dia tengah tayang-tayang kan buah dada dia yg bulat dan besar mcm betik.. hahaaa. Aku dah jadi gete sikit, apalagi, yg prmpuan pn, mak oi, tak habis-habis tngok body dia.... Meletop! Kelas ni angau.
Phoenix POV
YEAH! Exam dah nak mula... Tak sabar.. Yuhuu, cikgu handsome dah masuk. Sir Xiumin, guru Sains kitorang. Mmg handsome dn gilakan org ramai, cikgu Choa pun suka dia. Aku baru juga nmpk Cgu Choa lalu dpn klas kmi setelah aku pergi ke bilik guru. Kalau bertemu cikgu Xiumin dan ckgu Choa, huhu...
Diorg dating terus.... Lawak, knpa aku msih tersengih-sengih, kertas dah kena alih-alih. Hooray! Matematik! Aku sedia!!
End of School.
[12.20 pagi.]"Hey P!"
"Kenapa Hana?"
"Kau nmpk kan tdi?"
"Apa?"
"Cikgu Choa dan ckgu Xiumin dating kat Cafeteria tu..."
"Aku tak kisah pun..."
"Aku suka Cgu Xiumin..."
"Adui... Hana, kita 16 tahun ni syg oi. Dia 27 tahun... Jgn ingat kau tu boleh."
"Ala... Tak kisah, dia tu comel."
"Dia guru sains kita. Terima lah hakikat yg mmg dia tu tua dari kau."
"Aku lagi bagus dari kau, aku ada satu impian, nth apa impian kau ni.""Sampai hati kau nak tengking aku..."
"Eh... Takde, tu main-main jer... Olo..."
"Tak lah.... Aku tak boleh nmpk sgt ni Hana. Tolg tngok2 kan jalan utk aku..."
"Okay tpi jap.. Aku jumpa Aunt aku kat sana tu, dia panggil."
"Mm... Cepat-cepat tau.. Si V tu lama lagi dia hbis kelas."
"Yelah."Dah lah aku tak nmpk jauh sgt. Tiba-tiba aku nmpk kelibat lelaki berambut hitam, chubby sikit, pendek tpi tegap. Eh, lelaki eh? Mm.. Apesal? Oo mngkin nak lalu jak kot . Tpi jap, Apesal dia berhenti depan aku? Oo, mcm aku kenal. Jimin? Mmm.. Alamak, kalau aku kena nampak , mampus aku. Eh jap, dia yg tolg aku pagi tadi. Aku trus tunduk kepadanya.
"Kamsahabnida..."
"Ah nae. Cheonma. Hi Phoenix.."
"Hi too.. Awak Jimin kan?"
"Yes, sebelah kelas kau jer.."
"Mm... Kenapa datg jumpa aku?"
"Takde, nak kenal dgn awak."
"Aku? Bukan kau dah kenal ke?"
"Dah tpi nak lebih kenal lagi.."
"Sebab apa?"
"Kau ni buat aku kuat senyum.."
"Huh?""Knpa kau tau tngok aku?"
"Maaf... Aku nampak Kabur, aku tak pakai cermin mata aku."
"Awak cantik mcm ni, tak nmpk sgt kau ni penakut."
"Mm? Aku ni penakut sgt kah?"
"Mm.. Yeah, bole dikatakan mcm tu. Tpi kau dn V jauh beza..."
"Sangat jauh... Dia pembuli.."
"Tak maksud aku, dia baik jer kat sekolah, dia jaga kau dn dia byk ckp. Kau pula, mm.. pendiam sangat.."
"Aku takut org sekeliling aku ni..."
"Kenapa?""Tah..."
"Kau Okay?"
"Tak.."
"Sebab..."
"Banyak mata memandang.."
"Eh, takyah nak kisah pasal diorg tu. Diorg tu monyet-monyet yg takde otak.."
"Haha, kau ni."
"So? Dah terbuka ke pintu hati kau nak benarkan aku kenal kau?"
"Boleh tpi msih ragu-ragu.."
"Aku bkn mcm llaki lain lah... Aku ada niat yg baik, nak jadi kawan kau dn si V."
"V tu baik...""Sangat... Ketua pengawas yg berdedikasi dan berwibawa..."
"Mm.. kat rumah, dia ketua rumah."
"Yah... Kau simpan number aku yer?"
"Hah?"
"Nah.... Aku bagi kau nmbor aku. Malam ni, kau call aku boleh?"
"Mm.. Jimin shi, tengoklah... Aku tak main phone. Aku takde phone."
"Boleh aku belikan utk kau?"
"Apa?"
"Phone..."
"Kau buat aku terkejut lah, tak nak.. kau ni. Minta maaf sgt."
"Mm.. Kecewanya aku, takpe lah. Kalau mcm tu, tiap2 hari lah aku jumpa kau."
"Ahhhhh? Jiminie? Wait....""Nae?"
"Aku malu..."
"Takyah nak malu... Kita kawan.."
"Mm...."
"Please? Jebal jwo..."
"Mianhae.."
"Ala, Kita akan jadi kawan yg baik... Jgn risau."
"Baiklah.... Kamsa Jimin..."
"Nah..."
"Apa lagi ni?"
"Nti kotak tu, kau buka bila dah smpai rumah."
"Macam-macam lah kau ni Jimin..."
"I always prepare for my special friend."Huh... Penat nak taip ni, nasib baik dah siap. Hrp korg fhm lah yg typo ni. Aku tngah main taip jer ni. Dah, beres dah. Baca Okay? Kamsa chingus yah
YOU ARE READING
That Weird Girl Was Incredible! (k.t.h+p.j.m+j.j.k)
Fanfiction"Weak!" I call her weak... She is so dumb, she don't even know how to protect her self. funny... tak tahu apa nak jadi dengan dia tu. selagi tak kena tolong, smpai mati pun dia tak lawan, mmg bahalul punya perempuan. mcm aku nak tendang dia pun ada...