*Paulina*
Wstałam około 6:20 , poszłam się umyć i zrobić dla nas śniadanie. -Agata śniadanie ! - zawołałam moją córkę . Ta szybko zjadła i nagle wybiegła.Postanowiłam zapytać ją o to później.Spojrzałam na zegarek. Była godzina 6:45. Ubrałam się i pojechałam do pracy.Tam wpadłam na Kubę. Nie chciałam w pracy pokazywać , że jest coś nie tak , ale jakoś słabo mi to wychodziło.Do uzupełnienia byłyby tylko papiery, ale wszedł Kubis z informacją , że kobieta zadzwoniła na 997 że znalazła zwłoki na Tulipanowej ( nazwy ulic są przypadkowe).
-Dzień dobry , asp.Walczak , ptkom. Wach , Komenda Główna.
-Dzień dobry , Gabriela Kowalska.
-Pani znalazła zwłoki ?
-Tak , w tamtym rowie - mówiąc to wskazała na pobliski rów.
Poprosiłam mundurowych żeby dokończyli przesłuchanie.
Spisaliśmy notatki i miałam iść do domu , kiedy zatrzymał mnie Kuba.
*Kuba*
Paulina od rana chodziła nieprzytomna , jakby się czymś martwiła.
-Paulina , wszystko ok ? - zapytałem
- Tak , wszystko jest w porządku.
-A co robisz dzisiaj wieczorem?
- Emm.. no.. w sumie mam wolny wieczór ,a co ?
-Niespodzianka. Bądź gotowa o 19.30.
-Okey.
-To do 19.30
-Pa
*Paulina*
Przyszłam do domu i zobaczyłam Agatkę , która z kimś rozmawiała przez telefon , ale nie chciała powiedzieć z kim.
*Agata*
Mama ma dziś urodziny. Szykujemy jej z wujkiem i kilkoma innymi osobami niespodziankę.Gdybym jej powiedziała , że rozmawialam z wujkiem , nabrałaby podejrzeń.
W końcu poszłam do sypialni.
Mama myślała w co się ubrać.
*Paulina*
"W co ja mam się ubrać ? A jak się ubiorę nieodpowiednio ?" - w głowie kotłowaly mi się tylko te myśli.W końcu postanowiłam , że założę małą czarną i szpilki. O 19.30 byłam już gotowa.Agatka chciała jechać z nami. W końcu zgodziłam się.
(Time skip)
*Kuba*
Przed wejściem zawiązałem Paulinie oczy.Weszliśmy do restauracji "4 strony świata".
*Paulina*
Kuba odwiązał mi oczy i na całą restaurację rozległo się głośne " Sto lat " . Potem Kuba znów mi zawiązał oczy , a po Agatę przyjechała moja przyjaciółka Karolina Rachwał.
(time skip)
Już chciałam wejść do klatki Kuby , kiedy on...
Co zrobił Kuba ? Jak na to zareaguje Paulina ? Czy to wpłynie na ich relacje?
CZYTASZ
Paulina i Kuba Wielka Miłość
Fiksi PenggemarOpowiadania o Paulinie i Kubie z Sprawiedliwych