Priklausoma nuo Musically

120 7 3
                                    

Sveikučiai aš ir vėl čia ir pasakoju apie save , manau bus įdomu sužinoti daugiau apie mano gyvenima.  Taigi jau žinote, kaip mėgstu kelti įvairiausius video , karta ir pati dainavau , perdainavau Justino daina " I'm the one " ir sulaukiau nemažai komplimentu , na ačiu ačiu . Mano draugytė sėdi šalia manęs ir galvoja kurgi nueiti mums šiandien pavalgyti, aš ir vėl noriu įkelti video į musically .

*Po 1h *
Sukūriau ir ne viena ! Ahaha argi nešaunu ? Selena jau tempiasi mane į kavinę, kurioje jau mūsu laukia Justinas jis sakė yra ne vienas. Vajetus aš visiškai pamiršau paminėti, kad esu susižadėjusi su Mac Milleriu , kokia aš nevykus ir pažįstu mergina iš Lietuvos ji labai labai faina ir miela , visada smagu su ja bendrauti. Na gerai jau turiu eiti , nes Selena nemėgsta laukti , omg aš ir vėl noriu įeiti į musically !!!

- Arianaa!! Kiek galima laukti !!? - nekantraudama sušuko Selena.
- Ateinuuu !!

* po 20minučiu kavinėje *
Justinas jau mūsu laukė jis buvo užsakęs labai daug maisto , su juo buvo dar vienas vaikinas brunetas, rudu akiu savininkas, na ka dar vienas draugas į kompanija labai smagu !

- sveikii !! - pasisveikinom su Justinu ir nepažįstamuoju.
- sveikos panelės - vaikinukai maloniai sutiko mus.
- kiek maisto! ar mes keturiese tiek suvalgysim? - nustebusi paklausė Selena.
- žinoma ! Brent labai daug valgo.
- dar nesusipažinome, aš Brent Rivera dirbu su youtube ir kuriu vine's .
- Ariana , o čia mano žavioji draugė Selena , mes sesės.
- malonu - Brent su Selena pasisveikino paspausdami vienas kitam ranka.

Sužinojau, kad ir Brent kelia i musically lipsync na, bet Selena labai piktai į mane žiūri jezau, net negalima nieko įkelti.

- Ariana gal nori su manim vykti į tura visai vasarai? - Justinas draugiškai pasiteiravo
- tai būtu superinė mintis! Ari varyk ar žinai, kaip apsidžiaugs tave pamatę fanai? - su džiaugsmu sušuko Selena
- ačiū Justinai už pakvietima , o į kurį miesta vyksim?
- į Londona, o tada į Prancūzija, tai ka manai? Selena irgi gali kartu vykti.
- Selena lekiam?
- su viena salyga
- kokia?
- jei nustosi, taip dažnai žaisti su musically
- oj sudėtinga bus, bet pasistengsiu
- tu rimtai? - nustebo Selena
- 100% rimtai - ramiai atsakiau
- na tai ka ! vyksime į Londona panelės ir tikrai ne poilsiauti - nusijuokė Justinas.

* grįžusios namo pradėjom krautis lagaminus, reikia į studija nulėkti parašyti nauja daina gal spėsiu *

Priklausoma nuo MusicallyWhere stories live. Discover now