#4

44 6 0
                                    

#9:40
Lėtai atmerkiau akis šiandien nieko neplanavau, tad dar gulėjau lovoje ir stebėjau savo kambario lubas bežiūrėdama į jas aš užmigau.

#12h
Prabudau , pasiemiau telefona jame rodė dvylikta jau greit pietūs na ka laikas lipti iš lovos ir taip normaliai miegojau.

#13:10
Pabaigusi vonios reikalus, išsirinkusi ka rengtis bei pavalgiusi išėjau pasivaikščioti, diena buvo labai graži saulė švietė , o danguje nebuvo matyt nė vieno debesėlio. Bevaikštant užėjau į kavinę nusipirkau kavos be jos aš negaliu , vienintelis gėrimas leidžiantis prasibudinti .

* Suskambo mano telefonas , išsitraukiau jį o ant ekrano pamačiau Justino varda *

- klausau?
- sveika Ari, kaip diena? ka veiki? - paklausė draugas
- labai gera diena, aš va vaikštinėju su kava, o ka tu veiki?
- studijoje kuriu nauja daina xixi , beje mieste yra mano draugas gal susitiksit
- koks draugas? - susidomėjau
- Niall
- aj tas  - tikiuosi jo nesutiksiu sukuždėjau
- kažka sakei?
- sakau turiu jau eiti Selena ateina, iki
- iki

* Padėjau telefona į tašę ir toliau vaikštinėjau nebuvo jokios Selenos ji visa diena praleis paplūdimyje su savo draugėm Demi ir Taylor, na aš niekada nemeluoju, bet šį karta privalėjau. Reikia kažka daryti, kad jo nesutikti.

Vaikštinėjau sau ir sugalvojau nuskristi į Milana nu ten tiesiog nuostabu ! Parašiau Selenai, kad manęs neieškotu pora savaičiu. Grįžau namo , paskambinau savo vadybininkui jis jau pasirūpino mano lėktuvu, beliko susidėti daiktus į lagamina , priėjau prie lango kieme stovėjo juodas bemwas super .

#15:20
Buvau susikrovusi visus būtiniausius daiktus, kuriu galbūt man prireiks , persirengiau , užrakinau duris ir išvažiavau .

#Milane
Oro temperatūra +32 laipsniai šaunumėlis !! Susidėjau daiktus viežbutyje kuriame apsistojau porai savaičiu ir išlėkiau pasivaikščioti.  Įsidėjau ausinukus ir pasileidau muzikos , vaikštinėjau jaučiausi labai gerai nes žinojau, kad nereiks susitikti su žmogum kurio net nenori matyti. Išsitraukiau telefona ir nufotkinau  snapchata ten kur buvau .

# Londone

- Selena ! Ar matei Arianos story? Kaip ji atsidūrė Milane!!? Dar prieš 3valandas buvo čia .

- Nusiramink tu !! Jai labai patiko Milanas , taigi mergina pagaliau gavo atostogu ji nori pabėgti nuo visu .

- Nuo ko ji nori pabėgti?

- Nuo Horano, ji jo nenori matyti, todėl ir išvažiavo.

- nu gerai suprantu, kad jai jis nepatinka, bet galėjo ir mus pasiimti.

- Justinai, leisk Arianai pabūti vienai prašau.

- gerai gerai, nepyk aš tik neįsivaizduoju savo laiko be jūsu abieju.

- mylim tave, okey turiu eiti čiau !!

- iki

Ariana Pov :.

Nenoriu niekada išvažiuoti iš čia , man labai patinka Italija.  Einu picos nusipirksiu dieviškas maistas !! Aaa kaip tobula !!! Įkėliau dar pora nuotrauku į snepa ir į instagrama. Bevaikščiodama sutikau pora seniai matytu draugu Kendall ir Kylie. Joms čia greičiausiai fotosesijos kokios vyksta, nes girdėjau, kad šia savaitę Milane vyksta fashion show . Gal kada nueisiu pažiūrėti, bet tikrai ne šiandien.

Priklausoma nuo MusicallyМесто, где живут истории. Откройте их для себя