Šiandien išaušo ta diena, kai susitiksiu su savo senu geru draugu !! Iššokau iš lovos ir nubėgau po dušu, viska susitvarkiusi grįžau į kambarį, kol dariausi makiaža gavau žinutę nuo Niall.
* bff Niall 🐻
Sveikute, tinka tau siaubo filmas? ;)Greitai sumaigiau atsakyma ir numetus telefona ant lovos ėjau pabaigti savo makiaža, plaukus susirišau į arklio uodega, mano apranga buvo tokia :
Įsidėjau būtiniausius daiktus į tašę ir išbėgau iš namu, iki kino ėjau pėškom, grynas oras yra labai gerai, o ir pasivaikščioti neprošal, už 20minučiu buvau vietoje, Niall jau manęs laukė. Mes apsikabinome ir įėjome į salę, vietos buvo pačios geriausios pačiame viršuje. Na aš nesu labai didelė siaubo filmu mėgėja, bet šis nebuvo labai baisus.
* Po filmo *
Pasijutome labai išalkę , tad nuėjome į italu restorana. Užsisakiau makaronu su vištiena ir raudono vyno, o Niall užsisakė didelį vištienos kepsnį ir alaus.- kaip tau sekasi su turu?
- na jis dar tik bus už dvieju mėnesiu prasidės ir koncertuosiu Los Andžele, o toliau Tokijas , Niujorkas, Londonas ir taip toliau... o tu?
- oho, galbūt rasiu laisva dienele ir atlėksiu pažiūrėti, kai būsiu Niujorke arba Londone tau parašysiu.
- Niall, norėjau tavęs paklausti... tik nežinau, kaip pradėti...
- Taip?
- kaip tavo santykiai su Malia ? - gal neturėjau šito klausti, bet labai norėjau sužinoti , kaip jam sekasi.
- mes... na... * atsiduso* mes išsiskyrėm - nusiminė
- apgailestauju Niall, atsiprašau, kad paklausiau neturėjau, atsiprašau.
- nieko nieko, tu mano geriausia draugė gali visko klausti. - nusišypsojo man* Pavalgę patraukėme link namu jau buvo puse vienuolikos, o ryt antradienis turiu reikalu, tad vertėtu eiti į lova. Pasiekus mano namus, mes atsisveikinome, ir jis nuėjo į savo jam reikėjo, tik pereiti gatvę ir jau namie. Diena buvo labai smagi, greitai nusiprausiau, nusivaliau makiaža ir grįžau į lova. Oras nebuvo labai šaltas, tad neuždariau lango, palikau praverta, kad įeitu gryno oro. Niekaip nepavyko užmigti, tad patikrinau instagrama, fb , snapchata, parašiau Selenai ir Niall.
* bff Niall 🐻
Tai ko nemiegi? Ryt tau sunki diena, turi pailsėti :)))
* bestukė Ari🐼
Nesimiegaa... 😔 prieš duša jaučiausi pavargus, o va po jo galiu eiti į kluba, tiek energijos !!
*bff Niall 🐻
;Dddd tai galėjai iškart eiti miegoti, bet tikiu, kad užmigsi, arba išgerk arbatos padės :)))
* bestukė Ari🐼
Nu gal tu ir teisus ! einu arbatos !
*bff Niall🐻
gerai, eik :ddd* Pasidariau mėtu arbatos , nes tik tokia turėjau reikės būtinai važiuot į parduotuvę nusipirkti daugiau. Išgėriau arbata, bet nė kiek nenorėjau miego, nuėjau iki spinteliu ir radau vyno pagalvojau o kodėl gi ne? Įsipyliau į taurę vyno ir atsinešiau į kambarį. Įkėliau į savo story fotke.
Tuoj pat gavau žinutę nuo Niall ir Selenos.
* bff Niall🐻
Taigi sakei, kad gersi arbata !! O ka tu geri!!!?
* Sely💖
Nu čia dabar kaaaaass??!! O manęs nereikia ne? 🙄* bestukė Ari🐼
Tai aš ir gėriau arbata, bet va dar radau vyno , tai va geriu 😜* sis Ari💖
Selenaaaa soriux , aš net negalvojau, kad gersiu vyna ! Bet jei nori gali atvaryti ;))*Sely💖
ok !! 😏😍*bff Niall🐻
nu bet neprisigerk ! Rytoj tau sunki diena ;)) Saldžiu , aš jau noriu miego 😘
*bestukė Ari🐼
saaaaaldžiuuu !!! 😘* Po 5 minučiu pas mane atėjo Sely ! Ir aišku ji atsinešė dar vyno ! Vaje atrodo ryt skaudės galva ir aš nieeeekur neišeisiu iš namu ! Užmigom paryčiais apie puse 6 , na taip tikrai neatsikelsiu teks atidėti kitai dienai savo planus .
VOUS LISEZ
Priklausoma nuo Musically
AventureSveiki esu Ariana Grandė man 23 metai turiu geriausia draugę Selena Gomez jai 24 metai ji yra dainininkė, dažnai važinėja po turus, turi daug gerbėju. Taip pat turiu geriausia drauga Justina Bieberį