#3

62 7 0
                                    

Koncertas praėjo nuostabiai, nusprendėme niekur neskubėti, o dar pasivaikščioti po Paryžiu, galbūt pasiliksime nakčiai šiam nuostabiam meilės mieste.

- hey žinot, aš galvoju gal pernakvokime Paryžiuje? - Justinas
- galime ! vis geriau viežbutyje negul lėktuve - sušukom su Sely.
- super ! eikime užsisakykime kambarius - pasakė Justinas
- o gal viena didelį? galėsime ka nors nuveikti įdomaus - pasiūliau aš.
- tinka !

* nusprendėme užsisakyti kambarį, kad galėtume ramiai pasivaikščioti ir nereiktu skubėti, kaip akis išdegus . Sutikome nemažai fanu , bet jie buvo supratingi ir mūsu nevargino, nes mes buvome tikrai nepailsėję ir nenorėjom fotografuotis. *

Sutvarkę reikalus galėjome ramiai vaikščioti po miesta , pirmiausia nuėjome pavalgyti, Justinas mus nusivedė į patį geriausia Prancūzijoje esantį restorana, kuriame maistas tiesiog tobulas, o makaronai tai išvis super . Pavalgę susimokėjom ir keliavom toliau.

- gal užlipkime ant eifelio? - paklausiau
- Ariana, brangioji , mieloji ar nepervargsi?
- Selena , sportas yra sveikata , tad eime !! - nusitempiau draugus , kad ir kaip jie to nenorėjo.

* Ant eifelio bokšto *

Iš čia vaizdas dar gražesnis, mano draugai buvo sužavėti haha žinau, kad manęs neperkalbės išsitraukiau telefona iš tašytės ir įsijungus musically padariau video, o tuomet uždarius programėlę nufilmavau vaizda ir įkėliau į snapchata ir instagrama. Pats gražiausias vaizdas galėčiau stovėti ir žiūrėti, kad ir visa naktì.

- merginos, gal norit nusifotografuoti? - paklausė draugas
- norim ! - abi sušukom

* nuotrauku galerijoje bus milijonai , tikiuosi nors viena bus graži ahha, po truputį leidomės ir jau buvome labai pavargę, tad keliavome į viežbutį . *

* Viežbutyje *
Buvome labai pavargę, nieko nelaukę griuvome į lovas ir užmigome.

* Ryte *
Atsikėlę jautėmės labai gerai, visi pailsėję ir kupini energijos, bei alkani . Nusiprausę ir apsirengę patraukėmę į kavinę.

Oras netoks ir geras, bet mūsu geros nuotaikos tikrai nesugadins lietutis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oras netoks ir geras, bet mūsu geros nuotaikos tikrai nesugadins lietutis.  Justinas padarė labai gražia nuotrauka negalėjau niekur jos neįkelti per daug graži . Pavalgę ir susidėję daiktus atsidūrėme oro uoste dar mėnesiukas ir gausime atostogu, o per jas galbūt vėl aplankysime Paryžiu.

* oro uoste *

Kadangi turime nuosava lėktuva mums nereikia laukti eilėje galime greitai nusigauti į jį .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Justinas nenustojo mūsu fotografavęs, o kai bandėme jį nufotografuoti jis nesileido

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Justinas nenustojo mūsu fotografavęs, o kai bandėme jį nufotografuoti jis nesileido. Po keliu valandu jau buvome Los Andžele, namai namučiai. Mane pasitiko mylimiausias vaikinas greitai mūsu vestuvės, aš labai apsidžiaugiau jį pamačiusi nes buvau labai pasiilgusi.

* Atsigulusi į lova susirašinėjau su Selena dar abi turėjom šiek tiek jėgu, tad kalbėjom per kamera , bet abi labai greitai pasiglemžė miegas . *

Priklausoma nuo MusicallyWhere stories live. Discover now