Capitolul 1

265 12 2
                                    

              Este ora 9 00 și mă trezește alarma aia nenorocita și la descriere era scris: Ne mutam iar-.-(sad life). Ok deci după cam încă 15 min de lenevit în pat m-am decis sa mă ridic din pat pentru ca aveam de făcut iar bagajele pentru ca azi ne mutam în Constanța.  Yaay.
                Mă scol din pat și mă îndrept spre baie pentru a îmi face rutina de dimineață . După, mă duc în camera pentru a îmi alege outfit-ul de azi. Am ales ceva mai simplist: niște blugi negri rupți în genunchi, un tricou peste buric pe care scria KISS ME și o cămașa în carouri roșii și negre legata la talie.Incep sa îmi fac bagajul și după ce termin, cobor și o văd pe mama asteptandu-ma jos... Era cam nervoasa fiindcă eu cu viteza mea de melc nu am reușit și mă termin mai repede așa ca am pornit mai târziu cu 2 ore.
-Selena chiar nu ai putut sa te împachetezi mai repede?
-Îmi pare rău mama. Dar chiar nu îmi place sa ne mutam ca și cum am schimba șosetele!
-Promit ca asta e ultima mutare. Nu mai plecam din Constanța!
-Mda... Ce sa mai cred?
        După câteva minute de tăcere... :
-Şiiii voiam sa te întreb cam pe unde o sa stăm în constanta???
-Pai am cumpărat un apartament pe aleea rozelor (chiar nu știam alt nume).
-Bine...  .
       După 5 ore de călătorie, am ajuns.
       Stăteam la etajul 5. Înainte de a urca mama îmi spune sa despachetez eu bagajele și îmi da cheia mașinii.Ea voia sa meargă pana la magazin din lipsa de hrana. Când am scos prima geanta și voiam sa urc scările am dat de......

Mda... suspans unicornilor(cred ca am sa va spun unicorni). Bănuiesc ca deja mulți v-ati dat seama cu cine s-a întâlnit Selena... Dar asta e viata.

   Cred ca mâine pun netul... .
   

     Byeee😉

Într-o Relație Cu Vlad Munteanu!!VOL:l Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum