Iubita lui?

211 5 0
                                    

            Dupa ce am vb cu Vlad, eu si mama am plecat sus sa ne instalam. E un apartament super. Omg. Am propria baie la camera!!
            Dintr-odata imi suna telefonul. Era prietena mea Ariana (Aritiiiii). Iubirea vietii mele voiam sa iesim prin constanta pt ca, intamplator, si ea sa mutat in constanta=) .

          Convorbire telefonica
        E: Alo?
        A: Ello tu, cf?
        E: Nu de mult am ajuns, tu?
        A: Bn. Iesim in oras?
        E: No hai. N-am mai iesit de mult timp.
          Soneria de la usa suna
        E: Tre sa-nchid. Ne vedem la ora 18 in parc. Bye
          Merg la usa sa vad cine este asa de insistent. Era Cristi. Care se pare ca era beat. Am vrut sa ii inchid usa in nas dar el ma cuprinde de talie si ma lipeste de perete. Un sarut al naibii de perfect luă nastere.( ma scuzati ca scriu ingrosat dar mi-e lene sa achimb acolo :)) )Damn. Nu puteam sa rezist tentatiei si i-am raspuns la sarut. Atunci pe usa( care aparent era deschisa) intra Vlad. Avea o fata atat de dezamagita.
V: mai bine nu va deranjez
E: nu. Vlad stai!
C: Vlad! Nu e ceea ce pare. Defapt, e ceea ce pare dar stii tu la ce ma refer!!Selena imi pare rau. Sunt beat si cand am venit la tine nu stiu ce ma apucat. Dar, trebuie sa iti spun ceva.
E: Sa nu iti para... .Vlad is just a friend. Nimic mai mult*wink*
C: E-eu t-t-t-e p-pl-a-a-c.
E: Off Cristi, spun eu si el se uita cam mirat la mine, bineinteles ca si eu te plac!!
   Acesta imi da un pupic si pleaca sus pentru a se schimba. Spre mirarea mea, cand vine, vine in boxeri si ma tranteste pe pat.
E: Cristi ce faci?
C: Ce astept de mult iubito!
     Hooo, stai un pic, mi-a zis cumva "iubito"?? Omg. Sunt happy. Dar nu stiu daca sunt pregatita sa o fac!!
E: Eu nu sunt pregatita Cristi
C: Nici daca facem protejati?*dog face*
E: Pfff, cum ma convingi tu pe mine!!Ma duc sa ma schimb.
C: Ok. Eu ma duc dupa prezervativ*wink*
          M-am dus la dulap si mi-am luat o lenjerie intima rosie. Dupa ce m-am schimbat in lenjerie,mi-am luat un tricou si niste pantaloni scurti si m-am bagat sub plapuma.Vine Cristi. Cred ca el se astepta sa fiu goala. Isi pune prezervativul si se arunca peste mine. Ma dezveleste si ma vede imbracata.
C: mai,mai, seleno mai!!
          Imi da un sarut lung si apasat si apoi imi rupe tricoul de pe mine
E:Heeei
C: Ce sa fac daca m-ai asteptat imbracata
          *ma rusinez*
C:Iubito, nu te rusina, ai un corp perfect!
           La auzul acestor vorbe l-am lasat sa faca ce vrea cu mine.M-a sarutat si apoi cobora in jos cu saruturi fierbinti pana ce a ajuns la pantaloni pe care mi i-a dat jos, si chilotii, bineinteles(csf, n-ai csf) si sutienul.
C: Incepem?
E: Hai!
             Dupa, ... Pp ca stiti si voi ce s-a intamplat. Cristi se opreste brusc
C: Cat mai pot sa fac asta?
E:Cred ca e de ajuns
              Ma ridic sa ma imbrac iar acesta era suparat.M-am imbracat si Cristi a ramas cu mine. Ne-am culcat.
        -Next morning-
C: Neata
E: Neata
*pwpik*
        Dupa ce am luat micul dejun si mi-am facut rutina ma duc sa ma imbrac

    Cristi imi spune ca merge pana jos unde era un bar cu sucuri sa se intalneaaca cu Vlad.
     Bineinteles ca l-am urmarit ca sa vad daca ma inseala. Voiam sa vad daca chiar ma iubeste sau daca eram doar o aventura de o noapte pt el. Sunt sigura ca ma iubeste. Foarte sigura. Cand ajung jos il vad imbratisat cu Ariana. Si cand sa intre in bar Ariana si Cristi m-au observat. O tinea de talie. Pe bune Cristi??
C: Selena
E:Sa nu te mai aud! Esti, esti un curvar(scuzati)
C:Dar iubito
E:Cum mi-ai spus?? Ii trag o palma si dupa fug sus la Vlad

       To be contiued... .
      Mda am dat si eu tot ce am putut (709 cuvinte)
       Next.... Habarn-am cand. Byee❤❤

Într-o Relație Cu Vlad Munteanu!!VOL:l Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum