Hey, sunt o fata mai timida, pe nume Beverly, dar prefer Bev. Am un frate cu 5 ani mai mare decât mine și părinții mei sunt Vlad și Selena(lăl).
Recent ne-am mutat în Londra și azi e prima mea zi de liceu.
Bev POV
Prima zi de liceu. Yuhuuu*nu era sarcasm*.Îmi place sa învăț, Cum sunt o antisociala nu am altceva de făcut. Și sunt mereu tocilara. Dar măcar am note bune😉.Ok deci am ajuns la liceu și e super mișto. Gen, are lift. Da, da știu. Și eu utilizez expresia @gen@ dar mna,partea buna e ca sunt cu sora mea Mara(AnastaColes) și cu BFF - UL meu (FataNebuna912) Stefi în clasa. Bine înțeles că stăm fata băiat în banca și eu am nimerit cu un băiat drăguț, dar nu s-ar uita el la una ca mine. Așa ca mai bine îmi văd de învățat.
Second day at schoolMergeam pe coridor deoarece prima ora aveam mate și am vrut sa îmi scot cartea din dulap. Când mă întorc mă împiedic de colegul meu de banca-.- .
A:Scuze. Stai tu ești tocilara clasei?Spune râzând. Eu am dat sa plec fără sa răspund dar când sa fac al doilea pas vine o fata roscata si imi pune piedica .
A: Bravo iubi. Spune si o cuprinde intr-un sarut la care multi copii de clasa 6 7 faceau poze si radeau😒imaturi😒.
O sa fac capitolul 2 seara pentru ca nu e bine sa scrii noaptea pe telefon. Efectiv ma dor ochii si nu mai pot de oboseala. Wtf. 😣😣 e ora 1 si 20 de minute ba fratilor. Mooor😥😥😂😂😈❤ noapte buna, ingerii sa va sarute dulce, byyee❤❤
CITEȘTI
Într-o Relație Cu Vlad Munteanu!!VOL:l
FanfictionNumele meu este Selena, am 14 ani și sunt pasionată de muzică. Mă mut des așa ca nu am prea mulți prieteni.