BlackAu trecut trei zile de când ea a plecat. Trei zile in care de abia am putut sa fac ceva. Trei zile in care am realizat ca am ajuns sa fiu dependent de ea ca sa pot sa duc o viața cât de cât normala.
Trei zile de la cearta monstru pe care a lăsat-o in urma.
Închid ochii strâns, amintindu-mi exact ce s-a întâmplat atunci când a spus ca trebuie sa plece ca sa își caute tatăl.
„— Sa îmi caut tatăl.
M-am încruntat la cuvintele ei și când a vrut sa iasă pe usa m-am repezit precum un uragan prinzând-o de mână.
— Nu poți pleca așa pur și simplu. Nu suntem intr-un film nenorocit ca sa arunci bomba apoi sa faci o ieșire dramatica pe mine lăsându-mă așa ca pe un prost, m-am răstit și am vorbit mai repede și mai mult decât as fi vrut.
— Nu asta este intenția mea Black. Dar sunt prea multe chestii care mă împiedica sa mă bucur de asta, spune făcând referire la noi doi.
— Dar pana acum nu ți-a pasat, i-am spus începând sa ii strâng mâna simțind cum o stare de nervozitate mă cuprinde puternic.
— Pana acum a fost alta situație, a țipat smulgandu-se din strânsoarea mea.
— Și pleci așa pur și simplu?, am țipat și eu nemaiputând sa mă stăpânesc.
— Da, a țipat și am văzut-o cum se repede din nou spre usa.
Dacă se aștepta sa o opresc încă o data se înșeală. Eu nu sunt genul ala de băiat. Și niciodată nu o sa fiu."
Și cam asta a fost. Ei bine nu a fost chiar o cearta monstru, dar presupun ca a însemnat ceva. Și nici măcar nu eram împreuna de mult timp. Câteva clipe am trăit la intensitate maxima.
Știu ca azi e marți, dar deja nu mă mai sinchisesc sa merg la școala. Nu mai are rost.
Dar nici sa stau ca un fraier cu gândul in continuu la ea nu pot.
Un lucru e sigur in tot haosul din capul meu. Devenisem dependent de ea, deci acum trebuie sa îmi caut alte chestii de care sa devin dependent. Niște alcool și niște țigări par o idee foarte buna.
______________
Va rog sa scuzați eventualele greșeli de scriere.
Știu ca am intarziat doua zile cu publicarea acestei carti, dar am întâmpinat ceva probleme cu wattpad-ul.
Sper sa va placa. Va aștept cu mare drag părerile și voturile ❤️
CITEȘTI
Violet
Short Story„- Black, m-am întors!, i-am auzit tipatul la parter. Ochii mei mult prea injectați vedeau in ceata și m-am clătinat pe picioare atunci când m-am ridicat. Intenția mea era sa cobor scările, dar nu a mai fost nevoie pentru ca a ajuns ea sus înainte...