Adım Sara. Sadece bunu bilmeniz kafi.. Neden mi.. uzaklaşıyorsunuz hiç arkadaşım yok ah tabi babam ve dani dışında.. Yorgunluklarım anlaşılmazlıklarımın doğurduğu bir makam. Ne olacak bu hazin sonum. Ah kapı bir dakika.
Hoşgeldin Dani Seni özledim. Kocaman sarıldıktan sonra mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya koyuldum. Şimdi merak ediyorsunuz. Dani kim? Dani 22 yaşında bir Felsefe öğrencisi... Siyah uzun saçları, bembeyaz teni ve mavi gözleri var. Gotik bir tarzı olduğunuda söylemek gerek doğrusu.. Dani benim tek dostum, beni kabullenip anladığı için yada bana benzediği için bilmiyorum. Ah neyse yazıma devam edeceğim size anlatacaklarım bitmedi daninin yanına geçmeliyim artık..
Bilgisayar: Deli kız. Hep beni bekletiyor. neyse ben devam edeyim. mutfaktan onları görebiliyorum. Daniyle film izliyorlar. Neden diğerleri gibi değilsiniz biraz dedikodu yapın gidin dışarda eğlenin arkadaş çevreniz olsun. İzledikleri filme bak ya. Vampirin ahmak dansı.. Bu ne aç oradan bir Chappie.. Aman neyse onlar takılsın. Ben bu manyağın eline düşeli 4 yıl oldu. 4 yıldır nelere maruz kaldım anlatamam hele ki o arama motoru ya beni aldığında ilk zamanlar bilgisayarı nasıl çökertirim yazıyordu araştırıyordu. Ben bir ara su sızdırmaya başlamıştım sadece ağlamaktan bahsediyorum :D Ama aslında mutluyum onun elinde olmak güzel geliyor artık bana anlaşabiliyoruz. Hiç değilse diğerleri gibi sürekli oyun için yada...
Ah geldim işte sevgili bilgisayarım durmamış ne yazdı bakmayacağım bile zamanım yok.
Daniyle biraz film izledik. Bir derdi var çözemediğim mahzun görünüyor. Belli etmemeye çalışıyor. Bu arada dani çok iyi bir gitarist bunu söylemeden geçemeyeceğim. Benim kadar olmasa da metal müzik seviyor. İnsan hariç her şeye bayılır. Doğa ve hayvanlara ama arada bir fark var ki onun en sevdiği hayvanlar kuşlar benimki yarasalardır. Çünkü yarasalar bana çok benziyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kızı
Novela JuvenilFarklı görünmek..Farklı düşünmek..Farklı yaşam tarzı. Farkın farkında olmakta bir hayli güzeldi..