-İyi uykular tatlım.
Derken karısının sesindeki yapmacık samimiyet çok çiğ ve anlaşılırdı.Yaşadığı onca hayal kırıklığı onu iki gündür uyutmuyordu.Bugünde uyku yoktu, belli olmuştu. Düşünceleriyle tek başına kaldığından bu saatleri hiç sevmezdi.Düşüncelerini biraz olsun dağıtmak için farklı konularla ilgilenmeliydi.Başucundaki abajuru açtı.Hemen yanında duran kitabı aldı, sayfaları çevirdi.Ani bir kararla kitabı yerine bırakıp kalktı.Biraz toprak ve açık hava ona iyi gelirdi.Hep iyi gelmişti.Bir portakal bahçesine sahip olduğu için kendisini diğer insanlara göre daha avantajlı hissediyordu.Zaten değiştirmediği kot pantolonuna kemer taktı.Bu aralar çok zayıfladığını farketti.Ayakkabılarını giyip dışarıya attı kendini.Sanki ev mide bulandırıcı kokuyordu.Dışarıya çıkınca o koku diniyordu.
Mide bulandırıcı o kokunun ne olduğunu biliyordu artık.Yalan..
Dört yıl olmuştu bu kadınla evleneli.İki buçuk yaşında oğulları vardı. Karısı onunla evlenebilmek için büyük çabalar harcamıştı. Nedeni ; sadece ona aşık olmasıydı.Ama o buna inanmıyordu.Samimiyetsiz ve zorlama geliyordu evin içerisindeki herşey. Küçük oğullarının ilk kez "baba" demesi bile samimiyetsiz gelmişti. Bu kelimeleri çok sık kullanırdı düşüncelerinde.Çünkü tek hissettiği bu iki duyguydu.Hemde herkese karşı..Yedi yıl önce ilk karısından ayrılmıştı. Hala onun yüzünü unutamamıştı.Unutamıyordu.Herşey netti,çok net.Unutamamasının sebebi aşık olduğundan değil; aksine bir kabus gibi peşini bırakmamasıydı.O hislerini çalan gaddar bir hırsızdı.Ömrünün geri kalanını bu şekilde yaşamak bir eziyetti.Geleceği sadece kuşku ve karanlık içinde geçecekti.Verilebilecek en ağır cezayı vermişti ona hayat.Hissiz,duygusuz,tepkisiz olmuştu bakışları.İlk olarak bu duygular ruhunu daha sonra tüm hayatını kaplamıştı.
Kurtulamıyordu,denemekten de yorulmuştu artık.Psikolojik destek almayı bile kabul etmişti. İkinci seanstan sonra yanılmadıgını düşünüp gitmeyi bırakmıştı.İşe yaramayacağını en başından kabullendirmişti kendine.Ona göre hayatı bu çıkmazda ilerleyecek ve zaten olumsuzluğa meyilli ruhu olumsuzluğa mahkum kalacaktı.Ama bazen düşünceleriniz yanılır ve siz bundan memnun kalırsınız.