Často som rozmýšľala o presťahovaní. Ale nie sama, s mojou najlepšou kamarátkou Vivi. Radi sme skúšali dobrodružstvá. Vravíte si čo je dobrodružstvo na presťahovaní? No neni. Ale mi sme sa rozhodli bývať úplne nakraji dedinky Well. Je to ževraj najstaršia dedinka v dejinách. Ale našli sme parádny dom. Skôr vilu. Ale za výhodnú cenu. A ten dom v Welle je veľmi krásny a veľký. Ale jeden mínus je v tom že je to hneď pri lese kde bývajú vlci, medvede a podobne. Dnes bol ten deň keď som to mala oznámiť rodičom.
Prešla som dole schodmi. Išla som veľmo pomaly. Prehltla som. Nadýchla a pustila: „Mami tati sestra Jen... Rozhodla som sa o presťahovaní do domu v dedinke Well."
Zostali ticho len čučať na mňa. „Č-Č-Čože?" pokračovala mama„Tá dedina je prekliatá a nevieš čo sa v nej st... "
Prerušila som ju: „Som si vedomá, ale vy tomu veríte? Takým rozprávkam a áno je to už dohodnuté aj splatené a mimochodom nejdem tam bývať sama ale ešte s Vivi"
„Si už dospelá nenarobime nič, ale aspoň povec kde ideš som zvedavý." Opýtal sa otec.
„Do vili úplne na konci dedinky pri lese stála len 330.000.Výhodná zľava." Usmiala som sa na ne.
„A povedali ti o tej víl... " Vravela mama len ja som skočila do reči.
„Áno povedala... už zajtra sa sťahujeme dom je plno vybavený a sú tam aj veci všetko máme"
Mama si vydýchla. Vybehla som hore schodami a zavolala Vive všetko som jej porozprávala. Ona sa tešila ako ja. Sme také bláznivé na takéto veci. A jej to aj prihralo do karát. Lebo je novinárka a dlho nepísala nijaký dobrodružný príbeh. A pobyt v prekliatom dome neznie zle...
Tak ale teraz by som popísala ich krátky životopis.
Mama - Aurélia Wag (45)
Otec - Johnny Wag (48)
Sestra - Jen Wag (14)
Kate (teda ja) - Kate Wag (20)
Vivien - Vivien Brown (20)
Jej otec - John Brown (50)
Jej mama - Lisa Brown (48)
Jej brat- Robert Brown (16)
V zátvorke je vek.
...
Ráno som hneď vstala. Tešila som sa na nový domček teda Vilu mi sme v nej pred tým neboli keďže to je na konci sveta a ani na mape neni. Ale je. Pobalila som si do kabelky potrebné veci. A to mobil peňaženku kľúče...
Obliekla som sa urobila menšie úpravy a volala Vivien."Vivi počuj ja s som m hotová idem pred tvojím domomom o 10 minút nech si dole" Rozprávala som tak rýchlo že až. Išla som sa rozlúčiť s rodičmi. Pobozkala na čelo všetkých. Mame som dala sošku anjela ktorý mal taký malý rámček a tam sme mali fotku všetci. Otcovi som dala sošku piva. A sestre kabát ktorý mi furt nosila. Mama ja plakala ale nečudujem sa jej...
Keď som nasadla do auta. Naštartovala a šľapla na plyn. Keď som zastala pred domom stál tam John. Pozdravila som ho. Tiež plakal. Všimla som si jej mamu a aj brata. Zakrývali sme a jednoducho odišli. Celý čas sme sa rozprávali o všeličom možnom. Smiali spievali a aj trubili na autá.
************************************
Po dlhej ceste sme uvideli veľkú vilu. A asi nám sánky vypadli.Ahoj!!! Prvá časť na svete 💓 Super. Toto bola taká zoznamovacia. Keďže je to úvod alebo prológ 🔒 Ďalšia časť bude zaujímavejšia hlavne lebo tam strávia prvú noc(ku) dočítate sa v ďalšie časti mojho nového príbehu ☀♥
YOU ARE READING
Prekliatý Dom
HorrorJedného dňa dostala Kate s Vivi skvelý nápad. Odsťahovať sa spolu. Od rodičov keďže dovŕšili dvadsať rokov. Tešili sa. A aj rodičia dovolili. Našli sme domček pri lese na samote. Bol veľmi pekný útulný. Ale vyzeral pekne ale mal aj ukryté tajomstvo...