E P I G R A F A S
"Tačiau iš kiekvienos nuodėmės gimsta kulka,
kuri vieną dieną vis tiek pasieks tavo širdį."
- Pablo Neruda
Į Ž A N G A
Visi yra girdėję kalbas apie vieną iš seserų Gorgonių - Medūzą. Vis žino, jog ji - moteris, kuri vietoj plaukų augina gyvates ir kurios žvilgsnis kiekvieną paverčia akmeniu. Tačiau ar kada susimąstėte, kokia tikroji legenda slypi po šiuo - bjaurios moters - šydu? Regis, žavi ispanė šią istoriją jums papasakos iš savo pozicijos.
G R O J A R A Š T I S
Kaleo - I Walk on Water
AURORA - Murder Song
Kaleo - Vor í Vaglaskógi
Harry Styles - Sign of the Times
Sia - To Be Human
Ž I N U T Ė
Mieli skaitytojai!
Labai džiaugiuosi, jei vis dėl to atsirado žmonių, kurie vėl ima telefonus ir vėl skaito mano istorijas. Šįkart istorija šiek tiek kitokia - pirmiausia dėl to, jog čia nėra jokio futbolininko (juk tikrai nustebot, negi ne?), antra, dėl to, jog dalys bus pakankamai ilgos, tačiau pačių dalių skaičius bus labai labai minimalus.
Šią knygą rašiau iš visos širdies, tikrai. Įdėjau daug pastangų, sugrūdau čia visas savo mintis ir netgi kai kuriuos savo jausmus, todėl tikiuosi, kad jums mano darbas patiks. Su malonumu skaityčiau jūsų komentarus nors ir po kiekvienu žodžiu, todėl be galo ir su atvira širdimi lauksiu jūsų nuomonių. Būkit drąsūs, rašykit viską tiesiai šviesiai, kad ir kaip kartais tai skambėtų juokingai ar netgi piktai.
Ačiū, jog prisivertėt atsiversti dar vieną mano rašliavą ir gero skaitymo!
P.S. Istorijos dalys keliamos A N T R A D I E N I A I S.
© THECLA BALTRUSHA
YOU ARE READING
Medūza ✔
Historical FictionTikroji Gorgonės Medūzos istorija iš kenčiančios merginos lūpų. © THECLA BALTRUSHA