shawnismyheros oyların için çok teşekkür ederim.
______________________
Saat 6.30'du kalktım ve rutin işlerimi hallettim. Hava hem güneşli hem de bulutlu olduğu için dar paça pantolon,kısa kollu uzun bir t-shirt ve ince kumaş hırka giydim. Ve okula gittim yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum kulaklığımı taktım ve Imagine Dragons'un Radioactive şarkısını açtım. Tanrı aşkına bu şarkı bi harika okula gelince toplandım ve kulaklıklarımı çıkardım. Yerimde birileri vardı. Tanrım ciddimisin?! Okulun en popüler ve kendini beğenen kişisi Allyson White benim sıramda oturuyordu bu kızla uğraşmak zorundamıydım.
"Allyson,rica etsem sıramdan kalkar mısın?"
Beni iyice süzdü ve bana iğrenircesine baktı.
"Hayır başka yere geç ismin neydi Camilla Camille?"
"Hayır ismim Camila."
"He Camila başka bir yere geç."
"Hayır Allyson burası benim yerim." Sonra sıradan çıktı. "Yemedik sıranı." Dedi ve Shawn'ın yanına geçti. Neden kıskançlık sardı bedenimi Allyson Shawn'ın yanına geçtiğinde.Allyson ve Shawn gülüşerek bir şeyler konuşuyorlardı hoca geldi ve onları takmadım.
"Bayan Cabello bu soruyu siz çözmek istermisiniz?" Dedi bay Howard lanet olsun! "Tabii ki." Dedim ve ayağa kalkıp,tahtaya ilerledim. Soru bana baktı ben soruya.
"Bayan Cabello çözemeyecekseniz yerinize geçin." Dedi ve herkes güldü. Tebeşiri Howard'a verdim ve utançla başımı eğerek yerime geçtim. Sonunda zil çaldı. Bu son dersti,eşyalarımı topladım çıkarken bile hala gülüyorlardı Shawn'da öyle ah kırılmıştım. Hemen çıktım ve yürümeye başladım. Kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Bu şarkıyı çok seviyordum.
-Son Lux Lost It To trying- şarkıyı mırıldanarak yürürken arkamdan birisi beni tuttu. Çığlık atarak ona vurdum ve uzaklaştım. Baktığımda onun Shawn olduğunu gördüm.
"Ah aman Tanrım Shawn! Çok özür dilerim."
"Agh tamam sorun değil."
<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>
Evlerimize yaklaştığımızda konuştum."Görüşürüz." Soğuk bir tebessümle.
"Görüşürüz." Eve girdim, yıkandım ve pijamalarımı giydim. Aşağı indim yemeğimi yedim "teşekkürler çok güzel olmuş." Dedikten sonra dişlerimi fırçaladım ve ağzımı çalkaladıktan sonra kuruladım yatağıma yatıp düşündüm neden ama neden Shawn bana güldü. Rezil oldum onun gülmesi beni neden etkiledi yavaş yavaş gözlerim kapandığı için uyudum.😤😤😤Of TNHMB klibi yayınlancaktı MTV Almanya erteledi ay hadi öptüm bıcırıklarım oy ve yorum istiyorum hadi bys