NİL
O gün dershane denemem çok kötü geçmişti. Sınava çok az kalmş olmasına rağmen hala netlermn istediğim kadar yüksek değildi.
Yanmda çok sevdiğim arkadaşm ece vardı. İlk tanıdığmda aramz bozuk olsa da kuzenmle çıktıkları dönem baya samimileştik.
Zaferde biraz takıldktan sonra ecenin evine doğru yürüyordk. O evine gidecekti ben de yolun yarısında tramvaya binecek ve bir saatlik yoluma start verecektm..
konusarak yürüyordk.
"Oha su cocuga bak! " dedim önümdeki uzun boylu çocugu göstererek. Duymustur ama umrumda değil. Erkekler konusunda fazla rahatm. Hem dönüp bana ne diyebilrdi ki. Salak gibi görünmemek için susup yoluna devam edecekti.
"Hayır, o iyi değil. Baksana amele gibi yürüyor." bu kıza adam beğendirilmez " Asıl su sapkalıya bak" diyerek önmdeki çocugu gösterdi. Arkasndan bakarak ne kadar anlayabiliyorsa tipini. ..
"Bak su da arkadaşı galiba. Onu da sana yaparız" derken gözlerimi devirdm. Ben erkek arkadaş istemiyordm eğer olsa şimdiye kadar birini bulurdm. Işıklarda durduğumzda ecennın bana gösterdiği çocklar gelip önümüzde durdular. rampalı olan şapkalıya kafasını çevirip bize bakarak bişeyler söylüyordu. Sanki buraya baktığını anlamıyordk. Öküz.
"Su Rampalıya bak. Buraya dik dik bakıyo." Dediğimde ece kahkaha atarak gülmeye başladı. Çocuklara da bahane olmş oldu. Dönüp bize baktılar dik dik. Herkes önüne döndüğümde kulağıma eğilip "isim takmalr falan baya sahipleniyoruz" diyip göz kırptı. beni arkadaş katili yapmaya mı çalışıyodu bu kız.
Yeşil yürüyen adamı görmemizle kendimizi yola attk. Parkı geçtikten sonra ayrılacaktk. Park dediysem. İçinde kütüphanesi çay bahçesi lokantası koca göleti olan büyükçe bi yerdi.
Patka girdiğimizde çockları gözden kaybetmiştm. Hayır olamaz. Onları arıyor olamam. Ben onlarca yakşklı oğlanı reddetmiştm su sokak serserielrine mi yüz verecektim. Hiç sanmıyordm.
Ece Telefonunu çıkardı. Sanırım annesi arıyordu. Kafasını sağa sola çevirerek konusuyordu. Sanırım nerde olduğumuzu tarif ediyordu. İyi de evleri buraya çok yakndı, burayı kesnlkle bilmeliydi. dur bakalm çıkar kokusu..
"Tamamm annem. Tamam. İki ekmek mi. Alırım dünya Tatlısı. Hadi öptüm. Tamam kapatıyorm. Hıhı onun da sana selamı vaaar" dedikten sonra bana dönüp sırıttı. Telefonunu gösterdiğinde sok oldum. Evet bu onun klask numarasıydı.bi cafe'ye gittiğimzde mekandaki çockları taramak için kullanırdı. Annesiyle konusuyormş gibi yapıp etrafı videoya çekerdi ve suan bana gösterdiği videoda bizim şapkalıyla rampalı yürüyordu. Bu da neydi şimdi. Bizi mi takip ediyorlardı. Bir an durdum onun da kolundan tuttm. Çocklar yavaşça bizi geçip önümüze geldiler. Biraz da biz casuslk yapalm.
Yavşca yürümeye basladk ama çocklar çita yavrusu falan olmalıydı. Upuzun bacaklarıyla iki adımda mesafeyi açmşlardı. ece kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı. Hayır koşturmuyordu kesnlkle sürüklüyordu. Çocuklara o kadarl yaknlaşmştık nefesimizi enselerinde hisstiklerine neredeyse emindim. Ahh hangi parfümü kullanıyordu acaba kokusu bile....saçmalamalıym alt tarafı bi sokak çocuğu. . Yol ayrımına geldiğimzde sola dönecektim ki kolumdan sıkı sıkı kavrayan ..... beni sağa yola, çocklarn peşine sürükledi. Tramvay durağndan uzaklasıyordk. Ah bu kızın bütün saçmalklarına katlandğm için kendimi yılın best friend'i seçmeliyim. yeraltı çarsısına gelmiştk. Artk ayrılma vaktiydi. Uzunca veda ederken çocklarn uzaktaki girişten yeraltına girdiğini gördm. Arkalarına bakıp bizi arıyolardı. Ah o biraz zor işte...
~~
ECE
Nil Kulağıma eğilip "rampalıma iyi bak. Yanında bi kız görürsen saçını çekme hakkı sana ait" dedikten sonra durakta bekleyen tramvaya koştu. Evvvet sonunda bu kızı değiştirebilmştm. sokak çocuğu da olsa, bir yerden başlamak gerek... ahh çocklar. Neredeydiler acaba.. Etrafmda göremeyince belki aşağı inmşlerdir diye yakındaki kapıdan yeraltına girdm. Hızlıca aşağıya inerken elimdeki telefona bakıyordum. annem mesaj atmştı. Nerdeymişin. Sanki evden kaçcaktm. Farkında mı bilmiyorm ama ben 18 yasımdaydm. Tamm fazla sıkmıyorlardı beni ama mesaj atmaları da gerekmzdi. Anneme cevap yazıp telfonu cebime sıkıstırdm. Basımı kaldırdğmda karşı merdivende durmş buraya bakan şapkalı&rampalı ikilisini gördm. Bana mı bakıyorlrdı. Ah canlarm bi gübde bu kadar tesadüf fazlydı. Tesadüf mü. Resmen birbirimizi takip ediyordk. Aldırş etmeden Merdivenlerden indim.
Tonla insan bu ufacık yere nasıl sığmıştı? Yok bunlar kesin fotosentez yapıyor yoksa mümküb değil nefes alınmaz. Iyyy ter de kokuyor. bey amca bağırmasaydn keşke kulak o, dayanamaz senin sese. .
Acaba rampalı&şapkalı hala takip ediyor muydu? Dur bakalım şimdi anlarım deyip arkamı döndüğüm an şapkalıyla göz göze geldm. Yok artk resmen ağzıma girdi. inanmıyorm çantam ve kitaplarm da yerde. Bana bak oğlum eğer kitabma bişey olduysa seni gebertirim ben kaç aydır onu bitirmeye çalışıyom. Dur bakıym gözleri yeşil mi. Saçmalamasana. Oha kirpiklere bak. Lan benmkiler o kadar uzun değil. Sus abi ya.. acaba kaç dakikadır böyle duruyordk. Çocuga da bak tek mimik oynamıyor yüzünde.
"Çekilsene lan" diye bağırarak içimdeki oğlan çocuğunu dışarı fırlattm. şapkalı hala donmş gibi kalsa da rampalı kıkırdamya basladı. Ellerimi sapkalının göğsüne koyup ittim. Oha ne kadar kaslı bu çock. Eğer kendimden geçip deli gibi davranmasaydm kımıldatamazdm. zaten kendi kendine geri gittiğine eminm Çüş artk nasl bi kastır o.
"Ta ta tamam bee been özür di di dilerm" bi de kekeliyordu. Döverm ben bunu. Hayır dövemem tabi ama böyle de artisliğini yaparım.
"Bi sus ya" deyip eğildm kitaplarımı toplarken o da eğildi. Oh ne güzel üniversite fantazisi. Çarp kitap düşür aşık ol. Elini getirip elimn üstüne koydu bi de. Çüşşşş
"Çeksene lan elini. Git toplama kendm toplarm. Defol yaa" küçükken bir erkek falan yemişim galiba. Bu nasl sözler. Annem duysa azcık kız ol diye uyarırdı kesn.
çantamı sağ elimle tutarken sol elimle de kitap yığınını tutuyordm. Hızlıca arkamı dönüp merdivenlere kostm.
....
Nereye koydm ben bu lanet kitabı. Yok artk cidden yok. Nisana kadar bitrmem hocaya da vermem gerek. Belki aslı da kalmştır.
Kime; fındık faresi
Oğlum mat1'im sende mi?
Zaten gerizekalı çocklar yüzünden kolum kanadı. offff senin neyine elin sapkalı&rampalısını takip etmek. Ya yürü git. Sanki bi daha görecem. Görür müyüm ki. Saçmalama ya adlarını bile bilmiyorum. Hem en fazla yarım saatlk bir kesme ilşkimz var nereye gider ki. Otobüste kesme eylemi bile daha geçerlilk sahibi su durumda. .
Kimden; fındık faresi
Yok ya. Evdedir belki. Ya of tek sorunumuz bu di mi.bugünün en büyük olayı bu olmalı zaten. Haklısın. . Sen rampalımı anlat nereye gitti Naptı? ???
Bu kız yemin ederim gerizekalı. Yok ben sevgili istemiyorm rahatm böyle diye dolanır şimdi gelmiş sümüklü sokak çocklarına yazıyo. Defol ya. Hem rampalım mı. Yok artk . Baya sahiplenmş bu kız.
Kime; fındık faresi
Gerizeklılar. Saçma sapan bişey işte. Yarn anltırm. Nerde buluşalm. Her zmanki yer??
Her zamnki yer kaldrım oluyor. Hem sakin bir yer hem de garsonları çok tarz. Tamm sadece garsonlar için değil. Yanındaki drrshaneden gelen çocklar var.....ya tamam siz beni iyice erkek düşkünü sandınız ama yok öyle bişey. Ben görünce karnımda kelbekler uçurtcak elemanı arıyorm hala onu bulmak için de herkese bakıyorm. Tamm biliyorm yemedinz.
Kimden; fındık faresi
Meraktan çatlıyorm gerizeklı. Kaldırıma gitmeyelm. Jimmy Joker açlmş orda buluşalm?
Bu kızn yeni meknlar keşfetme sevdası beni deli ediyor. Bana kalsa her şey için bi yer var. Eğer karnımz açsa "torunoğlu" waffle yemek istiyosak "david people" fondu için "kahve dünyası sıcak çikolata "willy wonders" latte ise "Starbucks" dogum günü "istanbul Pastanesi". Fazla klask biriym. yeni ywrlerde yeni tadlar aramak bana göre değil ama iyi bir arkadaş olup Jimmy Jokere gideceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rampalı&şapkalı
Cerita Pendek"Oha su cocuga bak! " dedim önümdeki uzun boylu çocugu göstererek. Duymustur ama umrumda değil. Erkekler konusunda fazla rahatm. Hem dönüp bana ne diyebilrdi ki. Salak gibi görünmemek için susup yoluna devam edecekti. "Hayır, o iyi değil. Baksana am...