Bab 35

235 3 0
                                    

Aku menangis teresak-esak di dada abah.. Aku trdengar pintu dikuak tp aku malas ambil tahu siapa yg masuk..

"Ermm syg, kejap abah nak perbetul seluar abah nie.. Mcm nak terlondeh pula rasa" abh berseloroh dan aku smbung mlayan perasaan smbil mnekap mukaku dan memeluk lututku..

Stlh bbrp minit kmudian, abh brsuara..

"Okey leh peluk abah semula" terus aku memeluk tnpa mmbuka mataku..

Aku brasa aneh krana aku dpt mrasakn tubuh abah lain drpd yg lain.. Aku berasa lebih tenang dan hangat dlm pelukan itu.. Setelah lebih kurg 5 minit memeluk, aku mmbuka mata prlahan-lahan..

"Ermm abah, knp badan abah lain sikit eh hri nie? kataku yg mamai akibat pejam mata trlalu lama..

"Mmg la lain sbb abah bkn kt situ abah kt sini dgn mak" kata abah smbil tersenyum..

Aku tersentak.. Aku trus memandang siapakh lelaki yg berada di depanku..

"Aucakkkk, adk syg.. Abg nie" kata abg Nizam kpadaku smbil menayangkan teddy bear di depanku..

Bebola mataku berkaca.. Aku tak dpt menahan sebak..

"Abggggg" aku terus memaut badannya dan memeluknya dgn erat skali..

"Iyee adk, nape adk nangis nie?  Kn abg ade kt sini" kata abg Nizam smbil lembut membelai kpalaku..

"Adk rindukan abg.. Jgn tinggal adk lagi ye" rayuku smbil memeluknya dgn lbih erat lagi..

Kisah HidupkuWhere stories live. Discover now