Bab 28

431 3 0
                                    

"Nanti klo nk abg 'urut' lagi gtau eh" katanya dgn muka tersengih sprti tiada apa yg berlaku..

Aku terus berlalu pergi tnpa mempedulikannya.. Aku brjalan kengkang krna sakit yg amat sgt.. Darah akibt hentakan td juga msih terus mengalir..

Aku mengalirkan air mata.. Hina sgt ke aku nie smpai ini balasan yg aku dpt akibat tulus mnyayangi seseorg?

Stlh bbrp minit berjalan aku smpai di rumah.. Mak menegurku yg brjalan sedikit aneh..

"Fitri, knpe nie? Pelik sgt mak tgk kamu brjalan" tnya mak sambil mmndng cara aku brjalan..

"Hehe xde pape mak td org jatuh dlm bilik air kt umah kawan" aku tersenyum dan terus berlalu pergi..

Aku menuju ke bilik.. Aku mmbuka pakaian aku prlahan-lahan.. Aku bertuala kemudian turun ke bawah mmbawa pkaianku..

Stlah memasukkan pkaianku dlm mesin basuh, aku tuangkan sebotol Dettol sederhana besar ke dlm mesin dan biarkannya berputar..

Aku terus msuk ke bilik air.. Aku mmndng cermin dan air mataku skli lg mmgalir..

"Aku syg kau tapi knp kau buat aku mcm nie? Apa salah aku jantan sial??" aku terus menolak kesemua produk yg ada di atas singki dan menjerit..

Aku duduk di bawah shower dan tekun menyental tubuhku.. Dgn linangan air mata, aku terus mnyental tubuhku dgn puff mandian smpai kemerahan kulitku..

Kisah HidupkuWhere stories live. Discover now