Herkese merhaba! Öncelikle bu bölümde caps bekleyenler için üzgünüm çünki bu bölüm çok özel.
Bu gün 13 Haziran ve bilin bakalım kimin doğum günü?
(Ne kadar zor bir soruydu cjcjfj)Eveet! Doğru cevap bu gün biricik Christopher Beyimizin doğum günü.❤
Ne diyelim artık adam olmuş 36 (hunharca ağlamaya başlar.)
Chris sen daha çocuktun ne ara 36 ya geldin yavrum dedirten ve her yaşına girdikce biraz daha tatlılaşan, ponçikleşen, karizmatikleşen, adam gibi adam.Yıllar önce fantastik dörtlüde gördüğümde o kadar gıcık olmuştum ki bence bazıları da öyle olmuştur. Ama adamda şeytan tüyümü var nedir sonradan sevmeye başladım. (Evet dengesizim.)
Ve hepimizin ortak noktası Kaptan Amerika: Ilk yenilmez filminde kapılar açılırken onu gördükten sonra az çok tahmin ediyorum bazılarımızın ağzı açık kalmış, bayılmış, bi haller olmuş, ve gözlerinden kalp fışkırarak hunharca ekrana yapışmaları hiç anormal değildir. (Yazar bunların hepsini yaptı.)
(ne kadar peggy'e adamı niye elliyon lan diye atarlansakta kadın da haklı.)
Öhöm. Konudan saptırmadan devam edelim en iyisi biz. ^_^
Başta gıcık olsamda, sevmesemde iyiki tanımışım diyorum. Öncelerde o da diğer ünlüler gibi hakkında her şeyi öğrenip sıkılıp bırakacağımı sanıyordum. Ama hala sevmeye devam ediyorum. Çünki başkalarında olmayan onda olan ya da belki bana öyle görünen bir sürü özelliği var. Iyi bir kalbi var. En önemliside bu. Çocuk ruhlu, sevecen, nazik ve zeki. Kendisi ne kadar çok konuşuyorum, konuşkanım desede ağzından her çıkan kelime benim için çok değerli. Işsizlikte sınır tanımamış olmalıyım ki gün boyu fotoğraflarına bakar, videolarını izler hayaller kurarım. (Peçetesi bittiği için kalkıp yenisini alır.)
Evet biraz daha zorlarsam herhalde bin kelimeyi aşarım. Zaten hep böyledir. Konu sevdiğimiz biri olunca ne kadar yazarsak yazalım az kalır.❤
Veee son olarak İYİKİ DOĞDUN CHRİS! 💖 Ya da Dorito, ve ya Bay Baklava! (timim sistim..) *konfeti patlatayım derken kendi suratına patlatır.*
Çık tatlı 😍
***
Yazar caps yapmadan duramıyor o yüzden bonus olarak bunu buraya bırakıp gidiyorum cjdbdjhd.
"Chris Evans ile evlenmek."
"Chris ve benim birlikte mutlu olacağımızı düşünüyorum.
Same pratt same 😏 cjdbdjdjb
—
Yav allah aşkına şu ponçikliğe bakarmısınız ekranı ısırmak istiyorumm 💙
Lan sen hala burdamısın diyenlere bu sefer harbi gidiyorum rahat olun ve hoşcakalın yazar sizleride çook seviyorr✨ (ve evet multi mediada ki edit bana aittir cjdbdjbd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chris Evans caps
HumorSadece eğlence için. « İlk ve tek Chris Evans caps kitabıdır. » - ©Tüm hakları Chris'in mükemmel kahkasında saklıdır.