1. Bölüm
Bugün benim doğum günümdü ve ben çok heyecanlıydım bu akşam vereceğim parti ile 20. Yaş günümü kutlayacaktım.Partiye az kalmıştı ve ben hazırlanmaya başlamıştım bu arada ben kendimi tanıtmayı unuttum adım İsabella Grey dediğim gibi 20 yaşındayım kahverengi saçlarım ve buz mavisi gözlerim var ve uzun boyluyum her neyse üstüme siyah bir elbise ve altına babet giydim topuklu ayakkabı giymeyi sevmiyorum çünkü giydikten bir süre sonra ağrıtıyor. Çok fazla abatmadan makyajımı yapıp aşağıya indim kapı çalmıştı hızla kapıya yöneldim ve açtım ve gördüğüm devasa bir ayıcık ile gözlerim irileşti. Arkasında kim vardı diye merak ettim ama ayakkabıları gördüğüm an kimin olduğunu anlamıştım bu Niall'dı. Ayıcığı elinden aldım.
"Beğendin mi aşkım?" diye sordu. Bende mest olmuşçasına başımı salladım. Yanıma geldi ve beni kucağına aldı. Kucağına alınca ağzımdan tiz bir çığlık kaçtı. Çok hızlı döndürüyordu ve bu eğlenceyi bozan kapını sesı olmuştu. Kapıyı açtım bizim çocuklar gelmişti. Hepsini teker teker öpüp sarıldım. Sonra içeri geçtik ve oturduk.
"İyiki doğdun ufaklık" dedi Zayn koltuktan bir tane yastık alıp yüzüne fırlattım ve tam isabet etti hepsi gülerken " bana ufaklık demekten vazgeç Zayn" dedim " Ama öylesin " dedi Harry ukalaca. Tanrım bu çocuk kendini ne zannediyordu benden sadece 1 ay büyüktü ukala kıvırcık. Niall Harry'e kızgın bir bakış attıktan sonra yanıma geldi ellerini belime doladı ve " İyiki doğdun meleğim" dedi.
Sonra hazırlık yapmak için mutfağa gittik Louis pastayı masaya koydu Niall gözlerini pastaya dikti ve ağzını şapırdattı ve hepimiz gülmeye başladık sonra Niall bizi tip tip bakıp " ne var ?" dercesine başını oynattı. " Öyle bir ağzını şapırdattın ki gülmemek elde değildi " dedi Liam
Niall tam ağzını konuşmak için açmıştı ki kapı çaldı. Gelen Taylor, Eleanor, Danielle ve Perrie gelmişti. Hepsine sarıldım. Perrie hariç diğerlerini çok seviyodum çünkü Perrie bana karşı soğuk davranıyor herneyse bizde mutfağa doğru ilerledik.
O sırada mutfakta büyük bir gürültü koptu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED
FanfictionMutluluğu,acıyı,sevgiyi birbirlerinde bulacaklar. Kısacası birbirlerinin kaderleri olacaklar.