Öyle yavaş öpüyordu ki bu öpüşe hayatımın sonuna kadar karşılık verebilirdim. Niall yüzümü avuçlarının içine alarak öpüşümüzü derinleştirdi.
Louis hafif bir şekilde öksürerek dudaklarımızı ayırmamıza neden oldu. "odalar üst katta isterseniz çıkıp işi pişirebil-" El hemen onun ağzını kapattı. "louis kes sesini" Niall kızarmış bir şekilde louis'ye bakıyordu. Ahh benim domatesim utandı.
Niall hariç hepsinin kafası karışmış görünüyordu. " bize burda neler olduğunu anlatacak mısınız? " diye sordu Liam.
"Tamam anlatırım ama bir şartla sözümü kesmeden dinleyeceksiniz." Hepsi bunu onayladılar ve bir süre sessizliğin ardından anlatmaya başladım.
" Babam ben küçükken annemi hergün içtikten sonra döverdi ve zorla sahip olurdu hergün... Bir gün babam eve gelmedi ve annemle ben buraya zorla olsada kaçabildik"ellerimin tersiyle gözyaşlarımı sildim ve devam ettim.
"Babam gelmediği gün başka bir kadınla birlikte olmuş ve eve gelirken kaza yapmış... Ben öldüğünü sanmıştım ama o kurtulmuş. Annem onun ölüm haberini alınca kalp krizi geçirdi ve öldü"
Artık hıçkırıklara boğulmuş ağlıyordum . " Devam etmek zorunda değilsin" dedi Harry. "İnanabiliyor musunuz şimdide gelmiş beni tehdit ediyor" artık ağlamayı kesmiş sinirden gülmeye başlamıştım.
" İyi misin Bell" hayır değildim ama olsun " evet daha iyiyim Niall" -tamamen yalan- "yarın stüdyoya gidicez uyumalıyız hadi kalkalım çocuklar" Zaten ortalığı toparlayan hep Liam olurdu.
Hepsi kalkıp kapıya yöneldiler ve vedalaşıp gittiler.
"Hadi sen yukarı çık ben geliyorum" "tamam." Yukarı çıkıp üstümü değiştirdim ben tam yatağa yatıyordum ki Niall'ın arkamdan sarılmasıyla duraksadım.
Nefesi boynumu delip geçiyordu iyice kulağıma yaklaşıp "seni özledim" dedi ve boynumu öpmeye başladı. Ona dönüp dudaklarını öpmeye başladım açıkçası bende onu çok özlemiştim ve gecenin nasıl biticeğini görebiliyordum
SABAH NİALL'DAN DEVAM
Yanımda uyuyan meleği saatlerce izleyebilirdim ama stüdyoya gitmem gerekiyordu. Aslında onu uyandırıp uyandırmama konusunda kararsızdım ama en iyisi uyandırmamaktı.
Yataktan sessizce kalkıp kağıt kalem aramaya başladım sonunda bulduğumda " o kadar güzel uyuyosun ki uyandırmaya kıyamadım ben stüdyoya gidiyorum akşam görüşürüz bitanem" yazıp onun görebileceği bir yere koyup evden çıktım.
Stüdyoda provalara ara vermiştik ve lou ve Zayn FIFA oynuyordu, Harry telefonunda bir şeylerle uğraşıyor, ben ve liam ise louis ve Zayn'i izliyorduk. Ben onları izlerken bir çığlık sesi duydum.
Çocuklarla birlikte çığlığın geldiği yere gittik Lou -stilistçileri- benim telefonuma donmuş bir ifadeyle bakıyordu bir dakika benim tekefonumamı hemen yanına gidip telefonumun ekranına baktım ve gördüğüm şeyle gözlerim irileşti.
Hayır olamazdı gözlerim dolmuş bir şekilde ekrana bakıyordum gözlerim kararmaya başlamıştı nasıl olurdu neden yapmıştı bunu bana birden dengemi kaybedip yere düştüm ve gerisi karanlık...
Beklettiğim için özür dilerim ama yoğundum ve bir türlü yazmaya fırsatım olmadı... umarım beğenirsiniz SINIR: +3 vote +12 read. İyi Okumalar... bu arada yazım yanlış varsa özür dilerim...
- Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED
FanficMutluluğu,acıyı,sevgiyi birbirlerinde bulacaklar. Kısacası birbirlerinin kaderleri olacaklar.