2. Bölüm

69 7 0
                                    

Hemen kızlarla koşar adım mutfağa ilerledik ve gördülerimle birlikte gözlerim irileşti. Tabakların hepsi kırılmıştı ve heryer porselen parçalarırla doluydu. Sinirle çocuklara döndüm ve " bu hanginizin suçu " diye tısladım. Harry hariç hepsi " benim bir suçum yok " dercesine ellerini havaya kaldırmışlardı. Sinirli bakışlarımı Harry'e çevirdim ve " bunların hepsini temizliyceksin" dedim.

Harry bana kedi bakışlarını yollarken Taylor söze atıldı ve " Harry hiç öyle bakma sen yaptın sen temizliyceksin" dediğinde gözlerim irileşti ve tabi ki diğerlerininde öyle. Taylor beni savunmuştu. Bende zafer kazanmışçasına gülümsedim. Harry ofladı ve ardından diğerleride kahkaha atmaya başlamıştı. Tabi ki kahkaha atmaya ilk Niall başlamıştı.

Harry çocuklara sinirle tısladı " ne gülüyosunuz kolaysa siz temizleyin tek başınıza " dedi. Harry' nin sinirlenişi çok komikti ve bir o kadarda korkunçtu. " Biz kırmadık ki sen kırdın Harry " dedi Louis gülerken.

Sonunda Harry pes etti ve toplamaya başladı. Tanrım bu çocuk ne kadar inatçıydı böyle neyse düşüncelerimden sıyrıldım. Çocuklarla birlikte salona geçtik ve sohbet etmeye başladık. Tam bende oturmuştum ki kapı zili çaldı. Oflayarak kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda gözlerim irileşti.

Evet arkadaşlar bu beni ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm için +2 vote gerekiyor. Bu arada sonradan eklenen karakter erkek olucak kim olacağı ile ilgili önerilerinizi yoruma yazabilirsiniz.. İyi okumalar :)

REDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin