Gelmesini hiç beklemiyordum. Annemi aldatmıştı pislik herif. Şimdi hangi yüzle buraya gelirdi. Niall ve diğerleri merak edip geldi. Bense sadece kapıda babam olacak adama bakıyordum.
Niall ne olduğunu ve benim rahatsız olduğumu fark edince beni arkasına aldı ve "kızlar siz içeri geçin" dedi. Kızlar beni olduğum yerden götürdüler. Burdan seslerini duyabiliyordum. Gözyaşlarım benden izinsiz akmaya başlamıştı bile.
Kızlarda yanıma oturdular. Eleanor kollarını bana sarmaladı ve olayı anlamamış olacak ki "o kim ve neden onu görünce suratın düştü Bella" dedi. Niall olanları biliyordu. çünkü az çok anlatmıştım. Sanırım diğerleride biliyordu.
Nedensiz bir şekilde daha fazla ağlamaya başlamıştım. oturduğum yerden kalkıp kapıya yöneldim. Niall kapıda babamla kavga ediyordu. Sonra babam "sana mı sorcam benim kızım istediğim yere götürebilirim" dedi. Niall yumruk yaptığı elini babamın suratına geçirdi.
Diğerleri hemen Niall'ı sakinleştirmeye salona götürmüştü. Babam fırsattan isdifade ederek kolumu tuttu bende suratına tükürüp "sen ne hakla buraya gelirsin zamanında bizi terkettin beni görmeye hakkın yok artık benim senin gibi bir adi herifle işim yok" diyip.
Kapıya ittirip kapıyı yüzüne kapattım ve yere çöküp ağlamaya kaldığım yerden devam ettim tam mutlu oldum derken başıma birde bunlar gelmişti. Annemi 1 sene önce kaybettiğimde benim yaşama sebebim yok diye düşünüp kendimi aşağıya atıyordum.
Niall yanıma gelip "ağlama güzelim geçti" diye teselli veriyordu. Niall beni kendisine yaklaştırıp başımı göğüsüne bastırdı. Öyle yapınca daha çok ağlamaya başladım.
Önce bizi terk ediyordu. 10 yıl sonrada yanıma gelip benimle geleceksin diyordu. Başımı göğüsünden kaldırdım ne yani ağlıyormuydu peki neden kendimi tutamayıp sordum "neden ağlıyorsun?" bana kendini öyle bastırdı ki sanki kaçacakmışım gibi. Onunda benden farkı kalmayan mavilerine baktım.
Tam yine aynı soruyu soracaktım ki sözlerimi bölen dudakları oldu...
Sınır +3 vote ve 10 read iyi okumalar umarım beğeniyorsunuzdur. Niall ve Bella için bu kadar mutluluk yeter. Diğer bölümde işler iyice karışacak. iyi okumalar...
- Selin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED
FanfictionMutluluğu,acıyı,sevgiyi birbirlerinde bulacaklar. Kısacası birbirlerinin kaderleri olacaklar.