Geceyi ağlayarak uykuya dalmıştım. Güneşin işığı gözlerimi bulduğunda uyandım. Saate baktım daha saat 06:04.erken uyanmıştım. Bu saatte ne güneşi sorarsanız yaz güneşi))
Yatakda saçımı taradım. Saçım kıvırcık olduğu için kolay taranan bi saç değil. Taradıkdan sonra topladım. Yatağıma uzanarak düşünmeğe başladım...Peki bundan sonra nolucaktı.. O eve asla gitmek istemiyordum, hem Şahin hem annesi benim canımı alacaktılar. Şahinin babası Umut bey kötü birine benzemiyordu. Inşallah öyle kalır, oda değişirse orda ölüm beni bekliyor.kapının tıklanması düşüncemden ayrılmama sebep oldu.
-gel
+erkencisin kızım, bende seni uyandırmak için gelmiştim.
Babam sabah sabah niye geldi ki?
-hayırdır baba, bir şey mi oldu?
+hayır, bugün Umut bey bura gelecekmiş... Hani.... Düğün için.
-bugün mü?....
Kelimeler boğazımda düğümlendi.gözümden düşen yaşı engelleyemedim.. Düğün bugün mü?bu kadar çabuk mu atmak istiyordular beni evlerinden?..
+hayır, bugün değil sadece konuşmaya gelmiş
Gözlerimden akan yaşları durduramadım. Bugün değil demişti. Ne fark eder? Ha bugün ha yarın o eve gidecektim zaten....
-şşşş korkma kızım böylesi daha iyi olacak senin için.
+hayır iyi olmayacak!!! Benim hayatımın sonu olacak! Annem burda olsa asla izn vermezdi! Eminim göklerden seyr ediyor ve bu evliliği istemiyor.-gözlerini sil ve hazırlan, artık küçük bir kız değilsin:_ dedi ses tonu sertleşmişdi
Üvey annem Geldiğinden beri babam çok değişmişti, başka bir adam olmuştu. Biz ondan önce çok mutlu ve huzurluyduk. Kadın bütün huzurumuzu bozmuştu. Babamı başka birine dönüştürmüşdü. Artık sadece onun isteklerinin yapan ve beni dinlemeyen bir adam halime gelmişti. Eminim bu evliliği de o Kadın istemişti.
+Anne, sen Neden gittin ki... Bak kızın burda ağlıyor...Ağlamamı durduramadım, banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım kendime geldim. Ne olursa olsun Güçlü durmak zorundaydım
Kendime çeki düzen verdim. Galiba Umut bey gelmişti. Misafir odasına geçtim. Selam verdim oda selam verdi.
-otur kızım, düğün hakkında konuşacağız.
Önüne geçip oturdum acaba ne konuşacaktık. Bu düğün olsa da bitse artık.
-yarın düğün var hazırlanmamız gerekiyor.
Yarınmı Çok çabuk oldu bu şimdi yandın kızım. Noldu olsun bitsin diyordun?bunları içimden geçirdim. Açıkcası çok korkmuştum. Tabi o hayvanla bir evde yaşamak vardı. Anneside var bidee ohhoo işin zor.-evet, kızım yarın. Oğlum kaba biri onunla geçinmeye çalış. Ama onun yüreyi göründüyü gibi değil eminim iyi anlaşıcaksınız sadece biraz tahammül etmen gerekiyo. Ee ne demişler sabr eden derviş muradına ermişşş.)
Göründüyü gibi deyilmi evet kesinlikle öyledir göründüyünden daha da öküzdür o. Ayrıca sabr eden derviş, sabr etmekden gebermişşş. Tabiiki bunları içimdən geçirdim asla sesli söylemezdim.
+peki, siz nasıl istiyorsanız Umut bey-Umut bey mi? Bende artık senin baban sayılırım lütfen bu beyi ortadan kaldıralım hiç olmazsa amca de
+peki Umut amca
Umut amca gülümsedi.
işte böylee merak etme her şey iyi olacak.Destek verircesine omuzuma dokundu bende aynı şekilde gülümsedim. Ama kalbimde neler döndüyünü bir Tanrı bilirdi bir ben. Hiç bir şeyin iyi olacağı yokdu.
-kızım sen git dinlen yarın yorucu bi gün olacak..
Evet.. Bitici bir gün olacak. Umut amca gittikten sonra bende odama yöneldim. üvey annem öğle mutluydu ki uçacak gibiydi. Beni yolladığı için çok mutluydu. Odama çıkdım, annemin fotoğraflarına bakıp ağladım. Öğle çaresiz, Öğle bitkin bi durumdu ki anlatamam. Yanında sarılacak bi annnen yok sadece fotorafları var. Birden beynime düşen fikirle ayağa kalkdım mezarlığa gittim koşarak annemin mezarına sarıldım. Onu öyle özlemiştim ki.. Hiç sarılmadım... Mezar taşına sarılmak kaldı sadece. Anneme sarılmak varken, mezar taşına sarılmak kalmıştı bana..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk cehennemi
Teen Fictionher bir yolun sonunda bir aşk var..ne kadar kaçmak istersen yine ona rastlarsın..aşk insanı öldürür sakın ölecek kadar aşık olma..!