DobrýChlapec: Inak prečo si si dnes dala takú krátku sukňu?
Dievčatko13: Aby som ťa viac zrajcovala a rýchlejšie zistila, kto si.
DobrýChlapec: Prečo si taká úchylná?
Dievčatko13: Prekáža ti to?
DobrýChlapec: Áno. Dievčatá, také predsa nie sú.
Dievčatko13: :D :D :D :D Toto je najlepší vtip, aký som za svoj doterajší život počula. :D :D :D Vraj dievčatá nie sú úchylné!!! :D :D :D
DobrýChlapec: Myslím, že zábavy sme si už užili až-až. Čo tak sa vrátiť k pôvodnej téme. Dokonca vonku už aj uschlo. Tak? Aký si mala dôvod, aby si to spravila? Si krutá! Nezaujímajú ta city iných, a teraz sa na každého pozeráš poza chrbát ako ich temný anjel, si pre nich priehľadná, nikto ti nič nemôže, lebo všetci si myslia, že to bola nehoda. Ale ja dobre viem čo som videl. Ešte stále si si neotvorila ten email? Dôkazy stále mám.
Dievčatko13: Ako ide ti o spravedlnosť a aby si ma zničil? Hráš tu na dve strany? A vieš, že si ma skoro mohol mať? Už sa nedám s tvojimi rečami a vtipmi zmiasť. Myslela som, že to začína byť medzi nami iné... Ale som naivná a mýlila som sa. Ty len chceš, aby som trpela, chceš ma zničiť a...
DobrýChlapec: To som nepovedal Barbora. Sakra. Seriem na to. Serie ma, že som ťa videl, že som nič nespravil, nič nepovedal. Serie ma, že si v tom po uši a serie ma aj to, že som nemal guráž, ale najviac ma serie, že ju ani nikdy nebudem mať, ale najhoršie na tom je, že ak by som to urobil, bol by som v tom s tebou. A ja sa do tej tvojej sračky nechcem namočiť. Na druhej strane, ťa ani nechcem zničiť. Nikdy som ti nechcel ublížiť. Nikdy som ťa nechcel zraniť. Nechcem, aby si si o mne myslela, že som sviniar. Kurva. Ani neviem čo to tu za žvásty píšem a prečo som si to všetko nenechal pre seba. Kurva, ale ja s tým nedokážem žiť. Nedokážem to mať v hlave a s nikým sa o tom neporozprávať. Si jediná, ktorá by ma mohla vypočuť, aby som sa cítil lepšie. Si jediná, ktorá by mi s tými nočnými morami mohla pomôcť. Nie som silný ako ty. Nedokážem na to nemyslieť, aj keď to nie je moja vina. Ja som predsa nič nespravil. To ty si spravila. Ja som bol len nevinný svedok, nič viac. Ocitol som sa v nesprávny čas na nesprávnom mieste.
Dievčatko13: Čo si tam vôbec robil?
DobrýChlapec: Musel som si ísť odskočiť a keď som vás videl, tak som vás trochu sledoval.
Dievčatko13: Trochu?
DobrýChlapec: Chvíľku.
Dievčatko13: Chvíľku?
DobrýChlapec: Tak hodne dlhú chvíľku.
Dievčatko13: To je už lepšie.
DobrýChlapec: Prečo si to spravila?
Dievčatko13: Ako sa všade hovorí: Bola to nehoda!
DobrýChlapec: Ale ja ti neverím. Neprestávaj zabúdať, že ja som ťa videl. Videl som ťa...
YOU ARE READING
Videl som ťa /Texting/
Mystery / ThrillerVidel som ťa stáť pri útese, vyzerala si ako čierny anjel, anjel, ktorý ma očaril a zároveň zničil. Videl som ťa, videl som to, bola to rana, ktorá mnou otriasla. Videl som ťa, a čo ty spravíš teraz? Zničíš ma? Tak ako... Videl som ťa...