Dievčatko13: Dnes jeden spolužiak prišiel za mnou. Pochválil mi štýl a tak trochu sa na mňa vrhol a tak trochu sme sa bozkávali a tak trochu mi zašiel s rukou medzi...
DobrýChlapec: :O !!!
DobrýChlapec: Ktorý?
DobrýChlapec: Prečo si mu to dovolila?
Dievčatko13: Takže si to nebol ty? A ja som si myslela, že si dostal rozum, tak ako vidíš máš smolu. A prečo by som mala niekoho od seba odháňať, keď sa mu páčim a rád by si to so mnou rozdal, keďže ja som taký pervérzny sup.
DobrýChlapec: Hovorila si, že zo žiadnym spolužiakom by si nič nechcela.
Dievčatko13: Mala som na mysli NIČ VÁŽNE, čo znemená vzťah, nebodaj manželstvo, ale prečo by som si niekoho nemohla užiť na jeden deň či noc?
DobrýChlapec: To vážne netuším, Barbora!
Dievčatko13: Mám taký dojem, že ťa to serie!
DobrýChlapec: A čo ten blondák?
Dievčatko13: Ktorý?
DobrýChlapec: S ktorým chodíš zo a do školy.
Dievčatko13: Jáj, zase ten? To je iba bratranec. Zahynuli mu rodičia, takže si ho naši vzali do opatery, keďže ešte nemá osemnásť. :-)
DobrýChlapec: Prečo si ma tak vodila za nos?
Dievčatko13: Já? Ale naozaj sa s ním dobre bozkáva, nechcel by si vyskúšať jeho pery? On by bol určite za každú srandu.
DobrýChlapec: Že mi nechceš povedať, že si sa s nám bozkávala...
Dievčatko13: Keby len bozkávala. On je strašne úžasný ako deti sme sa spolu často hrávali, teda bozkávali a hladili si navzájom svoje prirodzenia aj sme si ich pekne povylizovali alebo mi svojho bimbasíka strkal do mojej hebkej mušličky, ale to už bolo dávno. Staré časy sa nevrátia, ale kto vie? Žeby som sa odhodlala a išla sa ho opýtať, či aj on ešte po mne túži po toľkých rokoch čo aj ja?
DobrýChlapec: :O :O To je zvrátené a vôbec si to neviem predstaviť.
Dievčatko13: Och, chúďatko nemá žiadnu predstavivosť, ale môžeš len ľutovať, že nie si mojím bratrancom STALKER, ale inak vieš, že ma to vzrušuje? Nechodíš ma náhodou šmírovať cez okno? Napíš, keď budeš po oknom a ja ti ukážem svoju mušličku. Nemusíš sa báť, nevyjdem von, aby som zistila čo si za tupca. Naozaj by som si nechcela pokaziť svoju predstavivosť tvojou tvárou. Hm?
DobrýChlapec: To mi rovno môžeš poslať fotku.
Dievčatko13: O tom sme sa už hádam bavili, nie? Chcem ju ukázať iba tebe, nie celej škole. Ale rozhoduj sa rýchlo, lebo letím za bratrancom.
DobrýChlapec: Neprídem ťa šmírovať Barborka.
Dievčatko13: Tak idem teda za bratrancom, či si chce pohladiť moju mušličku po toľkých rokoch, už nie je taká hladká ako kedysi.
DobrýChlapec: Škoda, že nie si normálna a nemáš svedomie.
Dievčatko13: On sa na mňa pozrel či mi nehrabe, tak som mu povedala, že som sa s kamošom stavila, lebo sme sa o tom bavili, nie? A potom sa usmial. Prišiel ku mne. Pre obraz mala som na sebe iba dlhé tričko, čo mi zakrývalo prdel a pod ním nič. Vieš veď v takýchto horúčavách sa najlepšie spáva bez ničoho, len nahé telo na posteli... Ehm, teda dotkol sa mi zadku až zistil, že nič pod ním nemám, hneď si ruku presunul na prednú časť môjho prirodzenia a začal ma s prstami robiť. Bol úžasný! Stála som tam opretá o jeho zatvorené dvere a vzdychala dosť nahlas, až mi musel rukou zakryť ústa, aby ma fotrovci nepočuli. Och, ale naozaj ma urobil senzačne, najlepšie, lepšie než, keď si to robím sama. Kto vie kde nabral toľko skúseností. Musel byť lámačom sŕdc vo svojom meste. Na druhej strane sa ani nečudujem, keď aj tebe sa hneď zapáčil. :D
DobrýChlapec: :-/
YOU ARE READING
Videl som ťa /Texting/
Mystery / ThrillerVidel som ťa stáť pri útese, vyzerala si ako čierny anjel, anjel, ktorý ma očaril a zároveň zničil. Videl som ťa, videl som to, bola to rana, ktorá mnou otriasla. Videl som ťa, a čo ty spravíš teraz? Zničíš ma? Tak ako... Videl som ťa...